امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۲:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

برخی ها انتقام شکست سیاسی خود را در انتقاد از دولت جستجو می کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی انتقادهای سیاسی و نا به جا از دولت گفت: این افراد دلایل شکست سیاسی خود در صحنه انتخابات و نه گفتن مردم به آنها را در انتقام گیری و تخریب عملکرد دولت جستجو کرده اند.

راه ملت: سید موسی خادمی در همایش همدلی و همزبانی به لزوم وحدت ملی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: برخی افراد همچنان بر طبل مخالفت و تخریب می کوبند و هنوز به این فهم عمیق نرسیده اند که فرصتی برای تخریب و پرداختن به مسایل حاشیه ای وجود ندارد.
دکترخادمی تصریح کرد: برخی ها حتی به شکل سازمان یافته در سطح ملی و استانی دائم در حال تخریب و انتقادهای بی جا از عملکرد دولت و مجموعه مدیران استانی هستند.
استاندار گفت: این در حالی بود که سیاست و راهبرد دولت در سطح کلان و این استان تنها برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم بود که این خواسته منطقی و معقول نیز تحقق یافت.
وی افزود: این افراد به جای تخریب و تضعیف دولت باید دلایل شکست و ناکامی خود را در این صحنه مهم سیاسی و اجتماعی از مردم سئوال کنند.
خادمی اظهار کرد: نقد و هرگونه اظهار نظر در مورد وضعیت عملکرد دولت و یا مدیران اجرایی در این استان باید بر اساس شناخت مقتضیات زمانی باشد.
وی تاکید کرد: البته آمار و ارقام در حوزه های مختلف نیز نشان می دهد که مدیران اجرایی این استان بهترین عملکرد و کارکرد مدیریتی را به طور نسبی داشته اند.
استاندار افزود: در یک برهه زمانی کشور با درآمد ۱۲۰ دلاری نفت مواجه بود و کمترین کاری نیز در بخش های مختلف انجام نداد و در شرایط کنونی دولت حتی در پرداخت یارانه مردم نیز عاجز و با کمبود منابع روبرو است.
خادمی از برخی افراد و رسانه ها که بدون در نظرگرفتن شرایط کنونی کشور، محدودیت های مالی و اعتباری و تحمیل ناخواسته بسیاری از مشکلات برجای مانده از گذشته همچنان بر طبل تخریب و تضعیف مدیران اجرایی استان می پردازند، نیز انتقاد کرد.
وی یادآور شد: برخی ها رفع تمامی مشکلات و معضلات استان را تنها در تغییر مدیران جستجو می کنند در حالی که این امر هیچ سودی برای توسعه استان نداشته داشت.
وی گفت: حتی برخی افراد که به نام دفاع از دولت دست به تخریب و تضعیف مدیران اجرایی این استان می زنند صادق و طرفدار واقعی دولت نیستند و در خلوت نیز نشان داده اند که مخالف سیاست های این دولت هستند.
وی با بیان اینکه با کوبیدن بر طبل تخریب و تضعیف مدیران و پرداختن به مسایل حاشیه ای نمی توان انتظار تحقق همدلی و توسعه استان را نیز داشت، افزود: برخی ها آنچنان طلبکارانه و به شکل مدعی ظاهر می شوند که انگار این استان را با بهترین رتبه ها و عملکردهای مدیرتی تحویل داده اند.
استاندار با مروری بر عملکرد مدیران استان تحقق شعار محوری سال ۹۴، افزود: شناخت ایده های برتر در امر مشارکت و توسعه موجب تقویت و بارور شدن حس همدلی ومانع از تخریب همدیگر خواهد شد.
خادمی با تاکید بر شناخت محورهای مشترک برای اجرایی کردن و ایجاد همدلی و همزبانی، گفت: توسعه استان مهمترین و بهترین مبنا در تحقق بخشیدن و تجلی عینی این مهم است.
وی تصریح کرد: فعالیت ها و کارکردهای تمامی مدیران، متولیان امور در بخش های مختلف، رسانه ها، نخبگان، نمایندگان مجلس و افراد ذی نفوذ در استان باید بر اساس این محور مشترک باشد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: باید پذیرفت که این استان همچنان فاصله زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب و توسعه دارد و دارای گودال های عمیقی از انبوه مشکلات و نیازها است.
وی اظهار کرد: کاهش این فاصله و پرکردن این حفره های عمیق تنها با ایجاد حس همدلی، پرهیز از تخریب و تضعیف همدیگر و تکیه بر نقاط مثبت و مشترک میسر خواهد بود.

منتشر شده در :2016/05/08 - 02:05|شناسه خبر: 26967 586 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه