امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۰:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

بیمارستان ۹۶ تختخوابی نفت و گاز گچساران در سال جاری افتتاح خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی نفت و گاز گچساران در سال جاری خبر داد و گفت: این بیمارستان هم‌اکنون دارای پیشرفت ۸۵ درصدی است.

راه ملت: رضا چمن، به پروژه‌های افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: دستگاه ام.آر.آی بیمارستان امام خمینی دهدشت با اعتبار ۵ میلیارد تومان خریداری شده و به زودی نصب و افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: شرکت نفت و گاز متولی تأمین اعتبار و عمران این بیمارستان است و دانشگاه پیگیر فراهم کردن تجهیزات و تأمین نیروی این بیمارستان است.

وی با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی بیمارستان ۹۶ تحختوابی نفت و گاز گچساران افزود: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته مجموعه نفت و گاز گچساران شاهد به بهره‌برداری رسیدن این بیمارستان در سال ۹۵ باشیم.

این مسؤول در پایان افتتاح بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج را از برنامه‌های در اولویت دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و تصریح کرد: برخی تجهیزات بخش آنژیوگرافی باید از خارج از کشور تأمین شود و برخی دیگر نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان خریداری شده که امیدواریم با خرید سایر قطعات شاهد افتتاح این بخش در سال جاری باشیم.

منبع: فارس

 

منتشر شده در :2016/05/21 - 06:05|شناسه خبر: 27326 685 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه