امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تیر خلاص بر پیکره مدیران اصولگرای کهگیلویه:

عزل رئیس بهزیستی کهگیلویه و واکنش گنجیانی

گنجیانی یکی از معدود مدیران اصولگرای کهگیلویه که در همایش توسعه شهرستان چرام حضور داشت با دستور مدیران بهریستی استان کهگیلویه و بویراحمد از ریاست ادره بهزیستی شهرستان کهگیلویه عزل شد.

راه ملت:یکی از معدود مدیران اصولگرای شهرستان کهگیلویه آقای سید غضمان گنجیانی رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه بود که از مدت ها قبل زمزمه های عزل وی شنیده می شد.

حدود چند ماه پیش حکم عزل وی و حتی روز و ساعت جلسه تودیه و معارفه نیز مشخص شده بود، اما با حمایت قاطع حجت الاسلام بزرگواری نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس این جلسه برگزار نشد و آقای گنجیانی به ریاست خود در اداره بهزیستی کهگیلویه ادامه داد.

اما حالا با پایان مجلس دوره نهم و کنار رفتن حجت الاسلام بزرگواری از نمایندگی مجلس، مدیران بهزیستی استان بهترین زمان را دیدند که آقای گنجیانی را بدون اطلاع قبلی و آن هم موقعی که در یک همایش شرکت کرده بود از ریاست بهزیستی کهگیلویه عزل نمایند.

سید غضمان گنجیانی در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان اینکه فشار براى عزل وی حدود هشت ماه قبل شدت گرفت تا جایى که ساعت تودیع و معارفه را مشخص کردند گفت: با حمایت برخی دوستان، مدیران استانی نتوانستند به هدف مورد نظرخود برسند و در عزل من شکست خوردند.

وی با بیان اینکه مدیران استانی منتظر ماندند تا زمان مناسب برسد و در روز یکم خرداد با یک برگه فکس عزل اینجانب را اعلام کردند.

گنجیانی ادامه داد: بنده رزمنده. بسیجى. داراى مدرک کارشناسى ارشد روانشناسى و داراى سى و پنج لوح تقدیر از استاندار. فرمانداران وقت مدیران کل وقت و معاونین انها بازرسى استاندارى و … در طول مدت خدمتم در بهزیستى هستم.

وی گفت: در همایش چرام بودم که از دفترم ساعت یک ظهر با من تماس گرفتند و گفتند که نامه پایان ریاست شما آمده است.

حال با عزل گنجیانی از ریاست بهزیستی کهگیلویه تقریبا در هیچ اداره ای در این شهرستان اصولگرایان ریاست ندارند، باید دید با ورود عدل هاشمی پور به مجلس دهم روند انتصاب مدیران در کهگیلویه به چه صورتی ادامه خواهد داشت.

منتشر شده در :2016/05/27 - 06:05|شناسه خبر: 27625 1137 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه