امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۷:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

هیچ خبری از سفر رئیس جمهور به یاسوج نیست

هیچ خبری از سفر رئیس جمهور به یاسوج نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ دقیق سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص نیست.

راه ملت:

 سید موسی خادمی در جمع مدیران، اظهار کرد: هیچ خبری از تاریخ دقیق سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و رسانه ها در این خصوص گمانه زنی نکنند.

خادمی در ادامه از مدیران خواست، که هر چه سریعتر پروژه‌ها و طرح‌های خود را جهت ارائه به وزیران ارسال کنند.

وی با بیان اینکه از ما خواسته شده لیست این پروژه‌ها را تحویل دهیم افزود: تاریخ سفر رئیس‌جمهور به استان هنوز مشخص نیست و بهتر است رسانه‌ها در مورد زمان سفر هیچ خبری را اعلام نکنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متناسب با این پروژه‌ها وزیر مربوطه برای سفر به هر کدام از شهرستان‌ها مشخص و برخی از پروژه‌های مهم که نیاز به افتتاح از طریق ویدئو کنفرانس داشته باشند نیز مشخص می‌شوند.

خادمی با انتقاد از نحوه ارائه گزارش برخی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در برخی گزارش‌های ارائه شده دقت لازم صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: گزارش‌ها باید به گونه‌ای باشد که مشخص شود در هر دو هفته‌ای که از سال سپری می‌شود چه کار مثبتی در سطح استان انجام شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه اعتبار مربوط به طرح‌های اقتصاد مقاومتی هنوز تخصیص نیافته ممکن است در برخی حوزه‌ها به همین دلیل هنوز کاری صورت نگرفته باشد که در این مورد نیز باید علت عدم انجام کار در فرمت مربوطه آورده شود.

به گزارش کبنا، در هفته اخیر تیم ستاد سفرهای رئیس جمهور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود و جلسات فشرده با مسئولان استان برگزار کردند./کبنا

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/06/15 - 06:06|شناسه خبر: 28169 609 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه