امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۱۵:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

زارع‌پور پاسخ امام جمعه مارگون را داد

امام جمعه مارگون از من خواسته غیرقانونی داشت / بیشترین موفقیت‌های تربیتی و فرهنگی در دوره من بود

امام جمعه مارگون از من خواسته غیرقانونی داشت / بیشترین موفقیت‌های تربیتی و فرهنگی در دوره من بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام جمعه مارگون از من خواسته غیرقانونی در خصوص برادرش داشته و چون من زیر بار خواسته او نرفتم این حرف‌ها را زده است.

راه ملت:

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام جمعه مارگون از من خواسته غیرقانونی در خصوص برادرش داشت و چون من زیر بار خواسته او نرفتم این حرف‌ها را زده است.amozsh (58)

هادی‌ زارع‌پور در حاشیه نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اظهارات امام جمعه مارگون در باره مدیریت وی و مسائل آموزش و پرورش، اظهار کرد: امام جمعه مارگون خواسته‌ غیرقانونی در خصوص تبدیل وضعیت برادرش از من داشت و چونکه زیر بار خواسته او نرفتم این صحبت‌های را بیان کرد.

وی تصریح کرد: برادرش می‌خواست تبدیل وضعیت شود و مدیر آموزش و پروش دهدشت قانون را در خصوص وی رعایت کرده و نگران شده و این حرف‌ها را زده است.

زارع‌پور با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، دینی و تربیتی آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امام جمعه محترم مارگون گفته‌اند که مسائل تربیتی در آموزش و پرورش فراموش شده است که باید بگویم، در هیچ دوره‌ای همانند دوره مدیریت جدید آموزش و پرورش موفقیت‌های اینچنینی در حوزه‌های تربیتی، قرآن، عترت و نماز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد کسب نشده بود.

وی ادامه داد: ۴۹ رتبه برتر کشوری در بحث قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان مدیریت جدید این اداره‌کل کسب شده است.

زارع‌پور افزود: قهرمان قهرمانان مسابقات کشوری نهج‌البلاغه از استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه بیشترین توجه به مسائل تربیتی و دینی در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره اتفاق افتاد، اظهار کرد: در مسابقات فرهنگی و هنری ۸ رتبه برتر کشوری و همچنین در موضوع پرسش مهر نیز ۸ رتبه برتر کشوری کسب کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به این سخن امام جمعه مارگون که گفته بود، مدیرکل آموزش و پرورش اختیاری از خود در انتصابات ندارد، بیان کرد: همین که زیر بار خواسته امام جمعه محترم مارگون نرفته‌ام دلیل بر استقلال من است.

منتشر شده در :2016/06/15 - 10:06|شناسه خبر: 28174 698 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه