امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۹:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آتش نشانی دهدشت از امکانات لازم بی بهره است

آتش نشان آتش نشانی دهدشت گفت: در سایه بی توجهی مسئولان آتش نشانی دهدشت از امکانات لازم بی بهره است.

راه ملت: سجاد کاظمی ضمن ابراز گلایه از کمبود امکانات خدماتی به آتش نشانی های دهدشت افزود: آتش نشانی های شهر دهدشت از لحاظ امکانات خدماتی و حقوقی از تمام آتش نشانی های استان کمتر است.

وی از آتش نشانی به عنوان یکی از سخت ترین مشاغل یاد و تصریح کرد: با وجود این همه تلاش و شیفت های ۲۴ ساعته و بازی کردن با جان خود، مورد بی مهری مسئولان زیربط قرار گرفته ایم.

آتش نشان آتش نشانی دهدشت با اشاره به کم لطفی مسئولان در حوزه آتش نشانی گفت: حقیقتا با اینکه عاشق شغل هستیم اما وقتی این همه بی مهری‌ها را می بینیم دیگر هیچ گونه انگیزه کاری برای ما آتش نشانان باقی نمانده است.

کاظمی ضمن ابراز گلایه از عدم همکاری شهرداری دهدشت در خصوص آتش نشانان، از نبود فرش زیرانداز تا حقوق بسیار کم، آن هم با ۴ ماه تاخیر در پرداخت گفت: حتی از لحاظ دفاعی ۲ ایستگاه‌ها آتش نشانی این شهرستان فاقد هرگونه امکانات هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مسئول استانی و شهرستانی کوچکترین تلاشی جهت رفع مشکلات آتش نشانی های دهدشت انجام ندادند، دفاع از جان مردم را مهم ترین هدف خود در این مسیر عنوان و خواستار پیگیری و رفع مشکلات آتش نشانی های دهدشت به صورت جدی از مسئولان استانی و شهرستانی و حتی کشوری شد.

منتشر شده در :2016/06/18 - 03:06|شناسه خبر: 28199 913 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه