امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۰۰:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در انتخابات کمیسیون بودجه؛

اصولگرایان به تاجگردون رای خواهند داد؟

اصولگرایان به تاجگردون رای خواهند داد؟

به احتمال خیلی زیاد فردا-یکشنبه-انتخابات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواهد بود. در انتخابات کمیسیون برنامه و بودجه اوضاع نسبت به سایر کمیسیون ها پیچیده‌تر است.

راه ملت:

به احتمال خیلی زیاد فردا-یکشنبه-انتخابات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

در انتخابات کمیسیون برنامه و بودجه اوضاع نسبت به سایر کمیسیون ها پیچیده‌تر است. کمیسیونی که ٩ اصولگرا، ٨ اصلاح‌طلب و ۵ نماینده مستقل دارد.

مستقل‌های این کمیسیون هم همچون شهباز حسن‌پور یا منصور مرادی و مهدی فرشادان گرایش‌های پر‌رنگی به سمت اصولگرایان دارند. اما این دلیل نمی‌شود که کاندیدای اصولگرایان برای ریاست این کمیسیون، یعنی حمیدرضا حاجی‌بابایی دست بالا را داشته باشد. اصلاح‌طلبان برای برنامه و بودجه مجلس دهم گزینه‌ای در آستین دارند به نام غلامرضا تاجگردون. او وقتی که اصلاح‌طلبان در نهمین دوره مجلس کمرنگ‌ترین حضور پارلمانی تاریخ خود را تجربه می‌کردند، در میان ژنرال‌های اقتصادی اصولگرایان حاکم از مصباحی‌مقدم گرفته تا احمد توکلی و الیاس نادران، توانست رییس کمیسیون برنامه و بودجه شود. حالا وضعیت نسبت به آن روزها به مراتب بهتر شده است چه آنکه از طیف اصولگرایان هم نمایندگانی چون یوسفیان ملا، هادی قوامی، مفتح و حتی محبی‌نیا از هواداران ریاست تاجگردون هستند.
لیست اصولگرایان: جهانبخش محبی نیا، محمدمهدی مفتح، حمیدرضا حاجی بابایی، حسینعلی حاجی دلیگانی، عزت الله یوسفیان ملا، هادی قوامی، حسن سلیمانی، محسن بیگلری، شهباز حسن پور بیگلری، عبدالرضا مصری

لیست امید: محمدرضا تابش، غلامرضا تاجگردون، غلامعلی جعفرزاده، مهرداد بائوج لاهوتی، محمد فیضی، نبی هزار جریبی، علی کاظمی، غلامرضا حیدری، علی قربانی

مستقل‌ها: سیدمهدی فرشادان، منصور مرادی، محمد حسینی، محمد خدابخشی

منتشر شده در :2016/06/18 - 12:06|شناسه خبر: 28204 698 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه