امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۷:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار یاسوج به وعده‌های خود عمل نکرد/

دستگاه‌های نظارتی بر تخلفات شهرداری یاسوج نظارت کنند

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، وزارت کشور و سازمان بازرسی در زمینه عملکرد شهرداری یاسوج و جذب غیرقانونی نیرو ورود پیدا کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.

راه ملت:

<>

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، وزارت کشور و سازمان بازرسی در زمینه عملکرد شهرداری یاسوج و جذب غیرقانونی نیرو ورود پیدا کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.

< class="story">

، سرافراز اردشیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چیزی به اسم شورای شهر در یاسوج وجود ندارد، اظهار داشت: متاسفانه ما جز اقلیت هستیم و اکثریت شورای شهر به عنوان مدافع از عملکرد شهردار تبعیت می‌کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به جذب غیرقانونی نیرو در شهرداری یاسوج، تصریح کرد: معاون شهرسازی کارمند شهرداری نیست و به واسطه باندبازی این سمت را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه زهرا زمانی، علی علیپور، سعید پایدار، خدابخش امیری و خودم جز اقلیت شورای شهر یاسوج هستیم، بیان کرد: ما همگی در ابتدا با انتخاب محمدعلی جاوید به عنوان شهردار یاسوج مخالفت کردیم ولی پس از مدتی برای ایجاد تعامل در شورا  و جلوگیری از باندبازی به وی رای دادیم.

اردشیری تاکید کرد: متاسفانه شهردار به وعده‌های خود عمل نکرد و حتی استخدام غیرقانونی افراد در چارت‌های مختلف شهرداری از جمله معاونت خدمات شهری را به صورت سهم خواهی در اختیار طیف اکثریت شورا قرار داد.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج علت سکوت چندماهه خود را سهم خواهی طیف اکثریت از شهردار پس از هرگونه انتقاد یا رسانه‌ای کردن مطلبی از سوی طیف اقلیت عنوان کرد و افزود: براساس قانون به کارگیری هرگونه نیرو در شهرداری ممنوع  است و تنها با مجوز از امور اداری و استخدامی ورازت کشور این عمل امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ۱۲۸۰ نفر در شهرداری یاسوج مشغول به کار هستند، اظهار داشت: متاسفانه شهردار بدون مجوز از شورا نیروهایی را از سایر شهرستان‌ها به مرکز استان منتقل کرده است.

اردشیری افزود: در صورتی که خیلی از نیروهای شهرداری دارای سابقه ۱۰ ساله هستند هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برند و علی رغم این مسائل شهردار به صورت غیرقانونی نیرو جذب می‌کند.

وی با ابراز گلایه از برخی از سایت و رسانه‌های استان، تاکید کرد: معتقدیم شهرداری برخی از  خبرنگاران سایت‌ها و رسانه های استان را خریداری کرده و آنها واقعیت را انعکاس نمی‌دهند.

اردشیری با بیان اینکه رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند، بیان کرد: انتظار می‌رود رسانه ها به کمک توسعه شهری بیایند و با انعکاس واقعیت و با بی‌طرفی به رسالت واقعی خود عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه عوارض ورودی پارک مهروزی یاسوج ۱۰۰۰ تومان است، افزود: به ازای هر ساعت مازاد بر ۲ ساعت این مبلغ ۱۵۰ تومان است.

اردشیری عوارض ورودی پارک آبشار شهر یاسوج را ۲۰۰۰ تومان دانست و گفت: عوارض پارکینگ خودروها ۱۵۰۰ تومان است و به ازای هر ۲ ساعت مازاد ۱۵۰ تومان هزینه دارد.

وی تصریح کرد: دریافت هرگونه مبلغ اضافی از مردم و مسافران جرم است و وجاهت قانونی ندارد و امکانات و خدمات با میزان وردوی ها به مسافران ارائه نمی‌شود.

اردشیری بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، وزارت کشور و سازمان بازرسی در این مسئله ورود پیدا کنند و نظارت بیشتری بر عملکرد شهرداری یاسوج داشته باشند.

منتشر شده در :2016/06/20 - 06:06|شناسه خبر: 28237 566 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه