امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۳:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت /

سَّیاس یا سیاسی بودن / آیا معاون عمرانی استاندار تغییر می‌کند؟

سَّیاس یا سیاسی بودن / آیا معاون عمرانی استاندار تغییر می‌کند؟

خدایی با این پارادوکس‌ها و تعارضات چه توجیهی برای عملکرد خود در شورای اسلامی شهر دارید و با کدامین ادله و منطق می‌خواهید دوستان خود را در حزب اعتدال و توسعه مجاب کنید؟

راه ملت:

رضا احدی‌فر

از‌‌ همان اوایل شنیده بودیم که عده‌ای از سیاسیون در نقد گفتمان اعتدال همیشه بر زبان می‌آوردند این گفتمان ممکن است به مثابه ظرفی باشد که هر نوع تفکر و اندیشه‌ای را در خود بگنجاند و حد و مرز اصلاح طلبی و اصولگرایی را در هم شکند و مجالی را برای فرصت طلبان فراهم کند که در هر برهه‌ای از زمان متناسب با شرایط خاص بهره برداریهای منفعت طلبانه‌ای از آن صورت پذیرد.

هرچه جلو‌تر می‌رویم به عینه می‌بینیم که این نقد هم بی‌جهت و بی‌مورد نبوده و مصادیق آن نه تنها در شورای اسلامی تهران توسط خانم الهه راستگو کلید خورد بلکه در استان کوچک ما هم پدیدار گشت. یعنی این روز‌ها عجب افرادی کشف می‌شوند که با حمایت صوری از دولت توانسته‌اند خود را به احزاب یا تشکلهای سیاسی حامی دولت قالب و در لایه‌های بالایی ارکان احزاب جا خوش کنند و اما در سنگری دیگر که پای منافع و مصالح قومی و قبیله‌ای در میان است تغییر موضع می‌دهند و با نسیان اهداف تشکیلاتی خود، منافع شخصی را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند. من نمی‌دانم شرح حال چنین افرادی با کدام یک از ضرب المثل‌های شیرین ایرانی سنخیت دارد: یک بام و دو هوا، نان به نرخ روز خور یا به نام دولت و بکام خود.

جناب آقای هدایت اکبری عضو محترم شورای اسلامی شهر یاسوج و دبیر حزب اعتدال و توسعه استان

نیک می‌دانید روی سخنم با کیست؟

در سال ۹۲ جنابعالی با نام اصلاحات پا به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج گذاشته‌اید و خیلی از اصلاح طلبان شهرمان بدون اینکه‌شناختی از شما داشته باشند صرفا به خاطر این تفکر حمایتتان کردند اما به آنان پشت پا زدید.

بعد از مدتی برای تقرب به درگاه دولت تدبیر و امید از نردبان حزب اعتدال و توسعه بالا رفتید ولی در مدیریت شهری هیچ خیری هم به دولت نرسانده‌اید.

در شورای اسلامی شهر هم در مقابل همفکران خود سینه سپر کرده‌اید و از شهردار سیاسی که روزی در دولت احمدی‌نژاد، بخشدار پاتاوه و مدیر کل دفتر امور شهری استانداری بوده، تمام قد دفاع می‌کنید و گاهاً با برخی از نیروهای کاری و همفکر دولت در شهرداری مخالفت می‌شود؟

خدایی با این پارادوکس‌ها و تعارضات چه توجیهی برای عملکرد خود در شورای اسلامی شهر دارید و با کدامین ادله و منطق می‌خواهید دوستان خود را در حزب اعتدال و توسعه مجاب کنید؟

دست مریزاد!!

هنوز در حمایت از شهردار اصولگرای جبهه پایداری دست برنداشته‌اید، شنیده‌ایم می‌خواهید از نردبان اعتدال لقمه‌ای سنگین بردارید و برای یکی از معاونت‌های استانداری تلاش می‌کنید. جنابعالی فکر می‌کنید استاندار محترم رفتار شما را در مدیریت شهری رصد نمی‌کند؟

این نوشته را برقلم آوردم تا بدانید سَّیاس با سیاسی بودن کمی تفاوت دارد و مردم هم نظاره گر رفتار نماینده‌شان در پارلمان محلی هستند. انشالله برای این مطلب جوابیه‌ای داشته باشید و حداقل بتوانید در این فرصت باقیمانده از عمر شورا جبران مافات نمایید.

منتشر شده در :2016/06/20 - 07:06|شناسه خبر: 28240 674 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه