امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۴:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اظهارنگرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمداز رشد گرایش به مواد مخدر در استان

اظهارنگرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمداز رشد گرایش به مواد مخدر در استان

استاندارکهگیلویه وبویراحمدگفت: به دلیل رشد گرایش به مواد مخدر، استعمال آن در استان رو به گسترش است.

راه ملت:

 ؛همایش تجلیل از خانواده شهدا و جانبازمواد مخدر و دستگاه های برتر در حوزه مبارزه و پیشگیری ازمواد مخدر کهگیلویه وبویراحمدبا حضور استاندار ومسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

سید موسی خادمی در این همایش به هفته قوه قضاییه و کارهای بزرگ آیت‌الله شهید دکتر بهشتی در جامعه اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی پس از یک تحقیق جامع به این نتیجه رسید که برای دوام و قوام حکومت اسلامی و رفع مشکلات جامعه به یک دستگاه معتبر و قوی و توانمند قضایی نیاز داریم که خود مبدع و مبتکر ایجاد قوه قضاییه در کشور بود.

وی بابیان اینکه کارهای خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و دبیرخانه مواد مخدر استان ما در سطح کشور یکی از فعال‌ترین‌ها بوده است،اظهار کرد: تحرک خوبی در کشور برای مبارزه و مقابله با مواد مخدر ایجاد شده است چرا که مسؤولان ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری در این خصوص تأکید زیادی دارند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: کار اصلی اکنون برای تصمیم‌گیری به وزارت کشور سپرده شده است و وزیر کشور نیز در این زمینه تأکید زیادی به استان‌ها برای اجرایی کردن برنامه‌های مقابله با مواد مخدر دارند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه وبویراحمد  با بیان این که وضعیت بغرنجی به نسبت سایر استان‌ها در زمینه مواد مخدر و خطرات آن نداریم، اظهار کرد: البته به دلیل رشد گرایش و استعمال مواد مخدر در استان رو به گسترش است.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ذائقه‌ها اکنون از مصرف مواد سنتی به صنعتی تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: باید برای جلوگیری از ورودمواد مخدر به  جامعه عشایری و روستایی خود نیز برنامه داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه از هیچ کدام از ما پذیرفتنی نیست که برای مقابله با این موضوع از خود تلاش به خرج ندهیم،گفت: به همین خاطر مسؤولان وظیفه دارند از تریبون‌های مختلف در این خصوص اطلاع‌رسانی کنند.

خادمی تصریح کرد: تریبونهای نماز جمعه در راستای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی بسیار مهم هستند و در این راستا می توانند تاثیر فراوانی داشته باشند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد استفاده از روش‌های نرم را بسیار کارسازتر از روش‌های مبارزه و مقابله سخت با مواد مخدر دانست و گفت: در این راه شهیدان بسیاری تقدیم کرده‌ایم که لازم است به روح تعداد 14 شهید راه مبارزه با مواد مخدر در استان درود و سلام بفرستیم.

وی کار مقابله و مبارزه با مواد مخدر را کاری طاقت‌فرسا دانست و گفت: برای این که در راه مبارزه با مواد مخدر موفق‌تر عمل کنیم باید برنامه‌های فرهنگی اثرگذار در دستور کار قرار گرفته شود.

این مسئول با تأکید بر این که به جای پرداختن به موضوعات پیش پا افتاده در استان باید برای مقابله با رشد مواد مخدر گام برداریم، افزود: تا هنگامی که مشکلات و معضلات اجتماعی در یک جامعه وجود داشته باشد نباید انتظار توسعه و پیشرفت استان را داشته باشیم.

ایل بانو

انتهای پیام/م.غ/200

 

منتشر شده در :2016/06/22 - 11:06|شناسه خبر: 28262 528 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه