امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۲:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت /

نقدی بر یادداشت «زارعی و اشتباهات گذشته»

نقدی بر یادداشت «زارعی و اشتباهات گذشته»

اینکه برخی مدیران به ادعای نویسنده روز در خدمت حاج زارعی و شب زیر علم کاندبدای دیگر سینه می‌زدند خود گویای واقعیت است و نشان ضعف اخلاقی و فقدان آینده نگری آنهاست و دلیلی بر ضعف حاج زارعی نیست.

راه ملت:

کسری محتشمی

بعد از انتشار مطلبی با عنوان «زارعی و اشتباهات گذشته» یکی از مخاطبان به آن واکنش نشان داد.

انتشار یادداشتی تحت عنوان «زارعی و اشتباهات گذشته» بسیار عاری از مفهوم و محتوا بود و هرچند خواندنش بیشتر اتلاف وقت گرانبهاست اما خالی از لطف نیست. متنی سراسر واهی و حاوی اشتباهات دستوری زبان فارسی و املایی بسیار که خود وزن علمی و بینش سیاسی نویسنده را آشکار می‌کند. چنانچه متن را بعنوان امتحان املا و زبان فارسی برای نویسنده در نظر آوریم نتیحه بسیار اسفبار خواهد بود. در همین یادداشت گنگ، ادعاهایی مطرح شده است که در این خصوص نکات قابل تاملی به ذهن خطور می‌کند.
۱- آنچه از سراسر متن هویداست سختی شکست ۷ اسفند فرصت طلبان از جریان مردمی است و ادامه چنین اقداماتی کوبیدن بر طبل رسوایی خود و همفکرانشان است و این مدعیان دروغین پروژه جعلی بی‌عزتی بویراحمد برای همیشه توسط جنبش مردمی به تاریخ پیوستند.
۲- از انتقادات وارده از سوی مخالفین در ایام انتخابات اخیر به غلام محمد زارعی، حضور مداوم وی در بین مردم حوزه انتخابیه و رسیدگی به امور فردی مردم و دوری از جلسات مجلس بود حال در تغییر موضعی عجیب مدعی عدم پاسخگویی نماینده محترم به خواسته‌های مردم شریف بویراحمد و دنا به بهانه عدم داشتن وقت کافی هستند. این آشفتگی فکری نشانه پوچی ادعا‌ها و هراس منفعت طلبان در برابر جریان مردمی زارعی است.
۳-اینکه نویسنده مدعی است دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف در مجلس شورای اسلامی بروی مراجعین بسته است و کارآمدی لازم را ندارد طنز یادداشت است و نیازی به توضیح ندارد. مراجعه متعدد مردم شریف برای پیگیری مشکلاتشان از طریق این دفتر نشانه اعتماد مردم بزرگوار به نماینده خویش است. بنظر می‌رسد نویسنده در دستیابی به خواسته‌ای نامعقول ناکام مانده که چنین به فرافکنی روی آورده است و مشخص است نیرنگ‌ها و حملات آن‌ها تاثیری در عزم و اراده نماینده محترم مردم بزرگوار نداشته است بنابراین برای ضربه زدن به حرکت جریان مردمی بویراحمد و دنا حملات خود را به یاران و دوستان حاج زارعی معطوف کرده‌اند.
۴-نویسنده مدعیست بسیاری از لیدرهای آقای زارعی به دلیل بی‌توجهی به خواسته‌هایشان از حمایت وی در انتخابات اخیر خودداری نمودند. این اعتراف ناخواسته نشان از فرصت طلبی و منفعت گرایی عده‌ای اندک دارد و باید روشن شود این به اصطلاح لیدرهای اصلی چه خواسته نامعقول و یا رانتی را مطالبه نموده‌اند که با مخالفت جناب زارعی روبرو شده‌اند. و لازم بذکر است بسیار افراد پاک و مخلصی که بدون هیچ چشمداشتی در راس حرکت مردمی و پیروزی زارعی نقش داشته‌اند و این ادعای نویسنده وزن دلسوزان واقعی مردم و منفعت طلبان متوهم را مشخص می‌کند و این مهم را انتخاب ۷ اسفند بخوبی نشان داد.
۵-از اصلیترین مطالبات مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا بررسی و رسیدگی به کارنامه مدیریتی برخی مدیران بی‌عمل بود که در روزهای اخیر نیز شاهد انجام این خواسته مهم مردم هستیم و نشان از عزم راسخ نماینده محترم مردم شریف در رویارویی با چنین پدیده‌ای دارد.
۶- نا‌آگاهی نویسنده و ناخرسندی وی چنان است که راه انصاف را گم می‌کند و به بیراهه می‌رود البته ایشان نیز بخوبی می‌دانند چه کسانی ساعت‌ها پشت در اتاق نماینده محترم در پی بدست آوردن پست و مقام اتراق می‌کنند و سپس در میان مردم ژست منتقدی دلسوز و متفکر را بخود می‌گیرند.
۷-اینکه برخی مدیران به ادعای نویسنده روز در خدمت حاج زارعی و شب زیر علم کاندبدای دیگر سینه می‌زدند خود گویای واقعیت است و نشان ضعف اخلاقی و فقدان آینده نگری آنهاست و دلیلی بر ضعف حاج زارعی نیست. دلسوزی عجیب نویسنده برای بقول خود معدود لیدرهای جریان زارعی جای سوال است و یادآور یک نکته است: که یا خود از این دست افراد است که در پی منفعت ناکام مانده است و یا حکایت چند می‌گیری بنویسی در میان است.
نکته آخر آنکه انتخابات ۷ اسفند تکلیف افراطیون و منفعت طلبان را مشخص کرده است و از تبعات ناشی از شکست، همین دست و پا زدنهای بی‌فرجام است. بزرگ‌ترین سرمایه حاج زارعی در برابر مخالفین حمایت اقشار مختلف مردم است که همواره خاری در چشم افراطیون بوده است.

منتشر شده در :2016/06/29 - 02:06|شناسه خبر: 28428 524 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه