امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۱:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در بحث بررسی خلعیت پیمانکار آبشار یاسوج مطرح شد

پشت پرده خلعیت پیمانکار آبشار یاسوج چیست؟ فضای سبز مقصر است یا پیمانکار؟/ پایدار: به زندگی او آتش نزنیم

موضوع خلعیت پیمانکار آبشار یاسوج در صحن علنی شورای اسلامی شهر یاسوج بررسی شد.

راه ملت:

موضوع خلعیت پیمانکار آبشار یاسوج در صحن علنی شورای اسلامی شهر یاسوج بررسی شد.

جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر یاسوج قبل از ظهر امروز به ریاست هدایت امیری و با حضور شهردار یاسوج و رئیس سازمان فضای سبز این شهر برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این جلسه یکی از موضوعاتی که مطرح شد بحث عوارض ورودی مکان‌های تفریحی شهر یاسوج بود.

هدایت امیری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با بیان نباید در دریافت حق ورودی قانون را نادیده گرفت، اظهار کرد: در برخی از مکان‌های تفریحی حق ورودی را چندین برابر قیمت مصوبه شده می‌گیرند.

امیری با بیان اینکه برخی از دست‌اندرکاران مکان‌های تفریحی توجهی به نرخ‌نامه مصوب شورای شهر ندارند، تصریح کرد: متأسفانه دریافت حق ورودی به مکان‌های تفریحی بدون ضابطه انجام می‌گیرد و شهرداری یاسوج هیچ اخطاری به مسئولان مکان‌های تفریحی و گردشگری تاکنون نداده‌اند.

وی به موضوع خلعیت پیمانکار آبشار یاسوج اشاره کرد و گفت: سازمان فضای سبز یاسوج بدون هیچ اخطاری پیمانکار آبشار یاسوج را خلعیت کرده است و این در صورتی است که شهرداری یاسوج به برخی از تعهدات خود از جمله روشنایی کامل آبشار یاسوج، برقراری امنیت، قرار دادن دستگاه کارخوان و… عمل نکرده است.

به گزارش کبنا، محمدعلی جاوید شهردار یاسوج در پاسخ به امیری گفت: قرار نیست اگر سازمانی به تعهداتش عمل نمی‌کند، پیمانکار هزینه چند برابر حق ورودی از مردم دریافت کند.

جاوید با بیان اینکه میزان حق ورودی آبشار یاسوج قبلاً ابلاغ گردید، اظهار داشت: هزینه حق ورودی آبشار یاسوج که از مردم این روزها دریافت می‌شد با آنچه قبلاً در آگهی مزایده آماده، مغایرت داشت.

وی اضافه کرد: پیمانکار خلاف قانون به جای دو هزار تومان از مردم پنج هزار تومان دریافت می‌کرد و چند بار به ایشان تذکر دادیم ولی نامبرده تمکین نکرد.

علی علی‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه هر تخلفی را باید در سرجای خودش مورد بررسی قرار داد، اظهار کرد: کارفرما می‌تواند قرار داد را فسخ کند ولی شهرداری یاسوج نمی‌توانست بدون اخطار فسخ قرار داد بکند.

به گزارش کبنا، اکبر مرادی پیمانکار آبشار یاسوج با رد صحبت‌های شهردار یاسوج و رئیس سازمان فضای سبز، اظهار کرد: هیچگونه اخطار به ما داده نشد و هیچ امضای از ما زیر برگه اخطاریه‌ای موجود نیست.

مرادی بیان کرد: شهرداری یاسوج به تعهداتش در پارک آبشار یاسوج عمل نکرد بطوریکه قرار بود دستگاه راهبند نصب کنند که متأسفانه این کار نیز صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم نصب این دستگاه دچار ضرر زیادی شدم، افزود: شهرداری یاسوج در بحث روشنایی آیشار نیز کوتاهی کرد، از طرفی در این مکان گردشگری امنیت کافی وجود ندارد.

به گزارش کبنا، هدایت امیری بعد از شنیدن صحبت‌های پیمانکار آبشار یاسوج گفت: این جوان برای کسب روزی حلال آماده و نباید با تصمیمات اشتباه او را به سوی نابودی بکشاینم.

امیری خطاب به خانم آذرگشسب رئیس سازمان فضای سبز گفت: یکی از تعهدات شما نصب دستگاه راهبند بوده که در این زمینه هیچ اقدام خاصی انجام نگرفت.

وی افزود: دو طرف قرار داد مقصر هستند و باید طبق قانون برخورد شود.

به گزارش کبنا، بعد از تخلف پیمانکار در دریافت حق ورودی آبشار یاسوج از مسافران و شهروندان این موضوع به صحن علنی شورای اسلامی شهر یاسوج کشیده شد که جاوید شهردار یاسوج در این نشست گفت: پیمانکار آبشار یاسوج در این زمینه تخلف کرده است و پیمانکار هم در جواب شهردار و رئیس سازمان فضای سبز، اظهار کرد: من تخلفی نکردم و اخطاری هم دریافت نکردم و شهرداری یاسوج به تعهداتش در بحث روشنایی و نصب دستگاه راهبند عمل نکرد و از طرفی افرادی که برای تفریح به آبشار یاسوج می‌آمدند در برگشت از آبشار از پرداخت عوارض خودداری می‌کردند و ما هم هزینه ۲۴ ساعت اقامت در آبشار یاسوج را از همان ابتدا دریافت می‌کردیم.

این پیمانکار ادامه داد: فضای سبز هیچ تذکری به ما برای اضافه حق ورودی ندادند و به یک مرتبه ما را خلعیت کردند.

مرادی اضافه کرد: من سختی‌های زیادی برای این آبشار متحمل شدم و اکنون که فصل درآمد است فضای سبز قصد دارد آن را به کارکنان خود واگذار کند.

سعید پایدار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز با بیان اینکه سازمان فضای سبز در این خصوص مقصر است، گفت: بخش خصوصی هر مشکلی که هم داشته باشد باز بهتر از نیروهای شهرداری و سازمان فضای سبز کارهای خود را انجام می‌دهند با توجه به مطالباتی که سازمان فضای سبز در مزایده داشته، مقصر همین سازمان است. بخش خصوصی نیز اشتباهاتی داشته که وضعیت آنها بهتر از سازمان فضای سبز است.

وی گفت: قرار نیست که فردی بدون اطلاع کاری را انجام داده و ما هم به زندگی او آتش بزنیم.

منتشر شده در :2016/07/03 - 11:07|شناسه خبر: 28567 647 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه