امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۴:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ایران دارای امن ترین آسمان است / ده‌ها سامانه دفاعی، فضای کشور را پوشش می‌دهند

ایران دارای امن ترین آسمان است / ده‌ها سامانه دفاعی، فضای کشور را پوشش می‌دهند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی گفت: ده‌ها سامانه دفاعی، فضای کشور را پوشش می‌دهند.

راه ملت: > ؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، یکشنبه شب در محفل نورانی انس با قرآن کریم با محوریت تکریم و تجلیل از مقام سرباز در تبریز گفت: عبور روزانه بیش از 900 هواپیما از فراز آسمان ایران، به سبب وجود امنیت مطلوب هوایی و پروازی در آسمان کشورمان است.

اسماعیلی تصریح کرد: همه پروازهای عبوری از آسمان ایران و پروازهای منطقه‌ای، به وسیله سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور رصد می‌شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الأنبیاء ارتش جمهوری اسلامی، همچنین از عملیاتی شدن سامانه موشکی اس 300 تا پایان امسال خبر داد و گفت: ده‌ها سامانه دفاعی، فضای کشور را پوشش می‌دهند.

وی اضافه کرد: دشمن با همه توان نظامی در خلیج‌فارس زمین‌گیر شده و در یک‌طرف دیگر در عراق و سوریه مغلوب شده و با همه توان نظامی‌اش جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران را ندارد که این امر، به جهت ولایی بودن سربازان ماست.

امیر سرتیپ اسماعیلی افزود: سربازی که وارد نیروهای پدافند جمهوری اسلامی ایران می‌شود فقط برای حفظ و حراست از دین مبین اسلام تلاش می‌کند و این تنها به این دلیل است که ولایی فکر می‌کند.

وی با بیان اینکه سربازان ما با سربازان کشورهای اروپایی و آمریکایی که برای قتل و خونریزی دوره می‌بینند تفاوت دارند، افزود: سربازان ما فرماندهان خود را به عنوان پدران معنوی تلقی می‌کنند.

امیر اسماعیلی با اشاره به اینکه برخی از مدافعان حرم در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 4 یا 5 ساله بودند، گفت: جوانان و سربازان سلحشور این مرز و بوم، میراث‌دار خون شهدا هستند و عشق به شهادت در رگ و ریشه جوانان ما دمیده شده است.

دراین مراسم، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور هم با اشاره به نقش جوانان در پدافند هوایی برای تأمین امنیت پایدار کشور گفت: ایران دارای امن ترین آسمان است.

امیر سرتیپ دوم ملک‌علی اسدی‌فرد اظهار داشت: جوانان امید و آینده ایران اسلامی هستند و همان‌گونه که فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای در خصوص این عزیزان فرمودند؛ «15 سال دیگر آینده کشور دست این جوانان خواهد بود و باید به نحوی تربیت شوند که جوانانی قوی، مؤمن و متدین و دلسوز برای کشور باشند.»

گفتنی است در پایان این محفل قرآنی که با حضور پدران سربازان پدافند هوایی شمال غرب کشور برگزار شد، تعدادی از کارکنان وظیفه و پایور، تجلیل شدند.

انتهای یپام/

منتشر شده در :2016/07/04 - 07:07|شناسه خبر: 28577 691 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "باشگاه خبرنگاران جوان" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه