امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۲۴:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان / از تأخیر هئیت دولت سود بیشتری می‌بریم

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی استان / از تأخیر هئیت دولت سود بیشتری می‌بریم

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط دولت به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان برای رونق تولید خبر داد.

راه ملت:

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات توسط دولت به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان برای رونق تولید خبر داد.kashavrz

ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: عصاره تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و رونق بخشیدن به بخش صنعت و تولید است.

کشاورز در ادامه تصریح کرد: دولت در همین راستا تسهیلاتی را برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است، بیان کرد: برنامه‌ریزی و کمک به صنعتگران و تولیدکنندگان و توجه ویژه به این واحدها از سیاست‌های دولت است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دولت و بانک‌ها شرایط خوبی را برای حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان فراهم کرده است، گفت: تغییر نگرش در مدیریت واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از نیازهای امروز این واحدها در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کشاورز با بیان اینکه اراده مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از این واحدها قوی است، یادآور شد: متأسفانه امروز خیلی از واحدهای صنعتی و تولیدی بر اساس نداشتن مدیریت خوب تعطیل است.

وی اضافه کرد: باید بر اساس کار کارشناسی و برنامه‌ریزی شده صنعتگران و تولیدکنندگان کار کنند نه اینکه هر چه به ذهنش رسید، انجام دهد.

این مسئول اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر هیئت دولت به این استان، گفت: باید نهایت استفاده را از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت را ببریم و با ارائه طرح‌های مهم و اشتغال زا زمینه رفع مشکل بیکاری را فراهم کنیم.

کشاورز گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد برای سفر هئیت دولت برنامه دارد و بدون شک مدیریت استان طرح و پروژه‌های را ارائه می‌دهند که احتمال اشتغال زیادی را در بر داشته باشد.

وی افزود: تاخیر هئیت دولت هیچ اشکالی ندارد و ما می‌توانیم بر اساس مطالعات و کارهای دقیق‌تر از این سفر سود بیشتری حاصل کنیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همکاری همه مدیران و دستگاه‌ها را ضروری دانست و گفت: مجموعه امور اقتصادی و دارایی آماده هرگونه همکاری در راستای ایجاد اشتغال و کمک به رشد تولید در استان هستیم.

کشاورز تصریح کرد: همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها را به منظور اشتغال‌زایی در کهگیلویه و بویراحمد بسیار مهم است و همه باید برای رفع محرومیت در استان تعامل سازنده داشته باشیم.

منتشر شده در :2016/07/06 - 12:07|شناسه خبر: 28633 605 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه