امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۸:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه یاسوج:

روحیه ولایتمداری مردم فتنه 88 را محکوم به شکست کرد/ زیرساخت‌ها هنوز در شهر یاسوج آماده نیست

روحیه ولایتمداری مردم فتنه 88 را محکوم به شکست کرد/ زیرساخت‌ها هنوز در شهر یاسوج آماده نیست

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: برخی از زیرساخت‌ها هنوز در شهر یاسوج آماده نیست در حالی که سال به سال بر تعداد مسافران افزوده می‌شود.

راه ملت:

 ،آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی از مناسبت‌ها به 18 تیر سالروز کودتای نوژه اشاره کرد و گفت: آمریکا هر چه در توان داشت برای سرنگونی جمهوری اسلامی از خود نشان داد.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیل اقدامات آمریکا چه پیش و چه بعد از پیروزی انقلاب برای جلوگیری از استقرار نظام اسلامی اظهار کرد: از همه این کارها و اقدامات مهم‌تر جنگ تحمیلی 8 ساله علیه این ملت بود.

حسینی با اشاره به اینکه همه این اقدامات آمریکا به در بسته خورد، افزود: دلیل آن حرکت مردم پشت سر رهبری و وحدت و اتحاد مردم حول محور ولایت و اسلام بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه روز 18 تیرماه شهر یاسوج به روز 21 تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: این هفته را هفته حجاب و عفاف نامیده‌اند که مردم باید مراقب فرزندان خود باشند و مسؤولان هم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در کشور و استان برنامه داشته باشند.

خطیب جمعه شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به روز 23 تیرماه روزی که مردم حمایت خود را از ولایت اعلام کردند اشاره کرد و گفت: همین روحیه ولایتمداری مردم بود که فتنه 88 را محکوم به شکست کرد.

حسینی در ادامه به موضوع تعطیلات عید فطر و حضور بی‌سابقه گردشگران و مسافران به شهر یاسوج هم گریزی زد و گفت: این حضور مسؤولان را غافلگیر کرد.

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: برخی از زیرساخت‌ها هنوز در شهر یاسوج آماده نیست در حالی که سال به سال بر تعداد مسافران افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: باید از هم اکنون به فکر ایجاد فضاها و زیرساخت‌ها باشند تا در سال آینده مشکلات کنونی وجود نداشته باشد.

حسینی به برخورد خوب مردم با مسافران تأکید کرد و گفت: همچنین باید برای معرفی بیشتر شهر و دیار خود به سایر نقاط کشور همت به خرج دهیم.

وی به برخی دلایل ناشناخته ماندن شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: در برخی جاها از یاسوج به عنوان یکی از شهرهای چهارمحال و بختیاری یاد می‌کنند که لازم است برای معرفی هر چه بیشتر شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران تلاش شود.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/07/08 - 10:07|شناسه خبر: 28674 587 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه