امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۸:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

محمدی و نوروزی در بین مردم حاضر شدند

تجمع مردم روستای برمامیون باشت جلوی استانداری؛ ۱۰ روز آب نداریم

تجمع مردم روستای برمامیون باشت جلوی استانداری؛ ۱۰ روز آب نداریم

تعداد زیادی از مردم روستای برمامیون بخش بوستان شهرستان باشت با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتراض خود را نسبت به وضعیت کنونی به گوش مسؤولان برسانند.

راه ملت:

 تعداد زیادی از مردم روستای برمامیون بخش بوستان شهرستان باشت با تجمع در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتراض خود را نسبت به وضعیت کنونی به گوش مسؤولان برسانند.

یکی از اهالی روستای برمامیون بوستان باشت گفت: مردم این روستا حدود ۱۰ روز است که آب آشامیدنی ندارند و به سختی زندگی خود را سپری می‌کنند.

وی عنوان کرد: برای رفع این مشکل حتی به فرمانداری باشت هم مراجعه کردیم اما اقدامی از سوی فرمانداری باشت صورت نگرفت و در جواب می‌گویند پیگیری می‌کنیم اما در عمل کاری انجام نمی‌دهند.

خانم دهقان یکی دیگر از اهالی این روستا در پاسخ به اینکه با وجود ۱۰ روز بی‌آبی چگونه زندگی خود را سپری می‌کنید، گفت: تنها می‌توانیم آب آشامیدنی خود را از روستاهای اطراف تأمین کنیم به نحوی که با ماشین به روستاهای اطراف می‌رویم و ظرف‌ها و دبه‌های خود را تنها برای آب آشامیدنی پر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برای شست و شوی لباس و استحمام و نظافت با مشکل مواجه هستیم و مجبوریم برای استحمام به شهرستان گچساران برویم که این کار هم برای ما سخت و دشوار است.

دهقان با بیان اینکه امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود، گفت: انتظار داریم مسؤولان استان در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و هر چه سریع‌تر این مشکل را رفع کنند چرا که تحمل این وضع برای مردم روستا غیر ممکن است.

  یکی دیگر از اهالی این روستا گفت: مسؤولان خود بیایند و از نظر وضعیت بغرنج مردم برمامیون را ببینند و حتی مطمئنم مسؤولان استان خود حاضر نیستند برای دقایقی کوتاه در این روستا مستقر شوند.

در ادامه عضو شورای روستای برمامیون بخش بوستان شهرستان باشت  با بیان اینکه بیش از ۸۰ نفر از مردم این روستا با وجود سختی راه و گرمی هوا برای بیان مشکلات خود به مرکز استان آمده‌اند، گفت: فاصله روستا تا شهرستان باشت ۱۵ کیلومتر است و در حال حاضر با مشکل بی‌آبی مواجه است و حتی توسعه این روستاها موجب تشدید وضع موجود شده است.

علی‌بخش درون اضافه کرد: ۱۵ خانوار جدید به جمعیت این روستا افزوده شده که سیستم آبرسانی قبلی با توجه به جمعیت روستا جوابگوی مردم نیست و در حال حاضر جدا کردن مخزن آب از شرایط کنونی راه حل رفع این مشکل است.

 فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار با حضور در بین مردم معترض روستای برمامیون گفت: رفع مشکلات مردم این روستا از وظایف مسؤولان شهرستانی است و ما هم در مرکز استان به‌جد پیگیر رفع این مشکل هستیم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مربوطه در حوزه آب و فاضلاب روستایی موظف هستند تا زمان رفع این مشکل به وسیله تانکر به مردم آبرسانی کنند تا مردم مجبور نشوند برای تأمین آب شرب خود مسافت‌های زیادی را طی کنند.

معاون استاندار تصریح کرد: هر روستای که با مشکل بی‌آبی مواجه است فرمانداران و مسؤولان دستگاه‌های مربوطه وظیفه آبرسانی به مردم را بر عهده دارند.

اما حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان که به صورت ناخواسته در بین مردم این روستا قرار گرفت، افزود: جداسازی مخزن آب مردم این روستاها از مخزن کنونی خواسته مردم است که پیگیر اختصاص اعتبار برای جداسازی انشعابات این روستا هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد: مشکلات بی‌‌آبی مردم این روستاها هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

 با پیگیری مردم این روستا قرار شد ظرف روزهای آینده مشکل مردم این منطقه توسط آب و فاضلاب روستایی استان رفع شود.

منتشر شده در :2016/07/16 - 02:07|شناسه خبر: 28815 537 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه