امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۱۲:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سینمای استان در ارمنستان؛

زردآلوی نقره‌ای به «ممیرو» رسید/ جایزه به کیارستمی تقدیم شد

زردآلوی نقره‌ای به «ممیرو» رسید/ جایزه به کیارستمی تقدیم شد

سید هادی محقق جایزه زرد آلوی نقره‌ای جشنواره ارمنستان را برای آخرین ساخته اش گرفت و این تندیس را به عباس کیارستمی تقدیم کرد.

راه ملت:

 ، فیلم «ممیرو» به تهیه‌کنندگی رضا محقق و مجید برزگر پیش‌ازاین جوایز بهترین فیلم از جشنواره بوسان کره جنوبی و پونای هند را کسب کرده است.

هادی محقق کارگردان فیلم و مجید برزگر از تهیه‌کنندگان فیلم که در مراسم اختتامیه جشنواره حضور داشتند، این جایزه را به عباس کیارستمی تقدیم کردند.

بنابر این گزارش، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان با حضور دوازده فیلم بلند سینمایی از کشورهای کرواسی، روسیه، گرجستان، بلغارستان، اسپانیا، سوئیس و ایران در بخش رقابتی برگزار شد.

این جشنواره دارای کمپ تابستانی کارگاه فیلم‌سازی است که در دوره‌های گذشته عباس کیارستمی به‌عنوان مدرس در این کمپ حضور داشته است.

این جشنواره که معتبرترین رویداد سالانه سینمای کشور ارمنستان به شمار می‌رود ۹ الی ۱۶ جولای سال ۲۰۱۶ میلادی در شهر ایروان برگزار شد و فیلم «ممیرو» موفق به دریافت جایزه معتبر  زردآلوی نقره‌ای از این جشنواره شد.

جایزه کلیسای جهانی ویژه تقدیر از آثاری است که به بهترین شکل به اعماق نهفته وجود انسان‌ها پرداخته و آلام، احساسات و امیدهای انسان را کاوش می‌کند. این جایزه به بهترین فیلم معنوی در جشنواره اعطا می‌شود.

محقق کارگردان فیلم «ممیرو» پس از دریافت جایزه، از استقبال خوب مردم ایران از فیلم در سینماهای «هنر و تجربه» هم‌زمان با دیده شدن فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی، ابراز خرسندی کرد.

فیلم «ممیرو» از ۱۹ تیرماه تا اول شهریور در سینماهای «هنر و تجربه» اکران عمومی می‌شود./مهر

انتهای پیام/200

 

منتشر شده در :2016/07/19 - 04:07|شناسه خبر: 28867 514 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه