امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۱۰:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در مراسمی صورت گرفت:

سرپرست میراث فرهنگی دنا مشخص شد/تصاویر

سرپرست میراث فرهنگی دنا مشخص شد/تصاویر

فرشاد قربانی از جوانان شهرستان دنا و از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر و امید وغلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ۷ اسفند ۹۴دراین شهرستان می باشد.

راه ملت:

آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا با حضور معاونین ،مدیر حراست  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد،تشکل های مردم نهاد شهرستان دنا و سرمایه گذاران بخش خصوصی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش از یاسوج ،در این آیین معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به نامگذاری شعار سال و لزوم نظم نوین در حوزه اقتصادی کشور که با کاهش وابستگی های تهدید زا و تکیه بر توان داخل شکل میگیرد گفت:ظرفیت گردشگری امروزه به عنوان ظرفیتی پایدار برای حمایت از صنایع دستی به عنوان صنعتی پایدار مورد حمایت ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیاز به سرمایه اندک و برخورداری از سرمایه کلان و بازار فروش ثابت از جمله ویژگی های ورود به بازار صنایع دستی است افزود: شهرستان دنا به خاطر شرایط آب و هوایی خاص و وجود ۴۴ قله بالای چهار هزار متر و چشمه ها و رودخانه ها و پوشش جنگلی بالا به نقطه ای خاص در جنوب کشور تبدیل شده است.

احمدی ابراز کرد:در شهرهای سی سخت و پاتاوه ظرفیتهای گردشگری و حوزه سادات محمودی  یکی از قطبهای صنایع دستی استان را شکل می دهند که نیاز به تحول وسعتری دارد.وی تاکید کرد: در شهرستان دنا امکان حضور توریست زمستانه و ورزشهای زمستانه بسیار بالا است.

معاون توسعه و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد:با توجه به حساسیت و اهمیت شهرستان دنا یکی از نیروهای توانمند که در حوزه های مهم اداره کل فعالیت کرده است برای اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان دنا انتخاب شده است .

وی ایجاد زمینه های تعامل با سایر دستگاهها، ساماندهی خانه مسافر، پیگیری و راه اندازی اقامتگاههای بوم گردی که در موضوع اقتصاد مقاومتی از اهمیت بالایی برخوردار است،نظارت بر اقامتگاههای گردشگری و کارگاههای صنایع دستی ،آموزش فعالان گردشگری ،تشویق و ترغیب مردم برای حضور در فعالیتهای گردشگری را از جمله مهمترین انتظارات اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و از ریاست جدید این دستگاه در شهرستان دنا خواست: صنایع دستی را از خانه ها به کارگاههای تولیدی بکشاند.
در پایان این آیین از خدمات سید فرهاد مهدوی  تقدیر و فرشاد قربانی به عنوان سرپرست جدید این اداره در شهرستان دنا منصوب شد .

برپایه این گزارش قربانی  مسئولیت هایی از جمله کارشناس نظارت دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی استان ،کارشناس بودجه ،مسئول امور قراردادها و معاون اموزشی دانشگاه علمی و کاربردی میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان را در کار نامه خود دارد.

فرشاد قربانی از جوانان شهرستان دنا و از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت  تدبیر و امید  وغلام محمد زارعی نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ۷ اسفند ۹۴دراین شهرستان می باشد.

۵۵۵۸۸۵۵d

IMG_4759 IMG_4760 IMG_4769 IMG_4770 IMG_4795 IMG_4780 IMG_4789

منتشر شده در :2016/07/20 - 07:07|شناسه خبر: 28883 646 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه