امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۸:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان:

قطع سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه از مردادماه/ بی کیفیتی و کم فروشی در جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

قطع سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه از مردادماه/ بی کیفیتی و کم فروشی در جایگاه های سوخت کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت:در خصوص بحث هایی پیرامون بی کیفیتی و یا کم فروشی بنزین در جایگاه های سوخت گفت: هم تمامی تجهیزات پخش و هم خود بنزینی که عرضه میشود با کیفیت تعیین شده و استاندارد به دست مردم می رسد.

راه ملت:

 ، ابوالفضل روح الهی در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در سال گذشته و سه ماهه امسال بیش از ۱۷۱ میلیارد تومان یارانه سوخت در این استان توزیع شد.افزود: در سال ۹۴ بیش از ۱۱۱ میلیارد تومان یارانه سوخت در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد و طی سه ماهه امسال بیش از ۶۰ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۱۶ دستگاه نفت‌کش در استان وجود دارد. تعداد مصرف‌کنندگان عمده در استان ۱۷۳ مورد است.

 

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تعداد جایگاه‌های CNG در استان را ۲۶ باب عنوان و خاطرنشان کرد: سه باب جایگاه CNG و سه باب جایگاه سوخت مایع در این استان در دست احداث است. با راه‌اندازی این جایگاه‌ها تعداد جایگاه‌های عرضه نفتی استان به ۳۱ باب افزایش پیدا می‌کند.

روح الهی با اشاره به اینکه ظرفیت مخازن انبار نفت یاسوج ۲۶میلیون لیتر است، تصریح کرد: در رابطه با ذخیره‌سازی هیچگونه مشکلی نداریم. ۵۳۳ هزار لیتر متوسط توزیع روزانه سوخت بنزین در سطح استان است و میزان گازوئیل توزیعی در سطح استان ۳۷۴ هزار لیتر است.

وی متوسط توزیع روزانه نفت سفید در استان را ۱۷۰ هزار لیتر دانست و ادامه داد: متوسط توزیع روزانه نفت کوره و گاز مایع در این استان به ترتیب ۱۳هزار و ۸۷ هزار لیتر است. سه باب تاسیسات گاز مایع در استان و یک مرکز سوخت‌گیری در مرکز هواپیمایی یاسوج وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حدود ۹۴ درصد گازوئیل استان تنها برای ترابری مورد استفاده است.

روح‌الهی اضافه کرد: میزان مصرف نفت و گاز صنعتی در استان تنها دو درصد است، میزان سوخت کشاورزی ۲٫۶ درصد و سایر موارد ۱٫۸ درصد است.

وی در خصوص بحث هایی پیرامون بی کیفیتی و یا کم فروشی بنزین در جایگاه های سوخت گفت: هم تمامی تجهیزات پخش و هم خود بنزینی که عرضه میشود با کیفیت تعیین شده و استاندارد به دست مردم می رسد و نازل ها و تجهیزات سوخت رسانی هر ماه از لحاظ کمی و کیفی هم روتین و هم غیر مترقبه چک می شود و باید بگویم اصلا جایگاه داران هیچ دسترسی به تاسیسات پخش ندارند.

این مسئول اظهار داشت: قطع به یقین با توجه به شرایط استان، ایجاد پالایشگاه در استان می تواند صورت پذیرد و در این خصوص باید مسئولان و نمایندگان ارشد استانی اقدام کنند که انشاءالله گام بزرگی در زمینه توسعه و اشتغال برای استان برداشته شود.

روح الهی در زمینه وجود ذخیره استراتژیک برای مواقع ضرور بیان کرد: اگر خدای ناخواسته با مشکلی روبرو شویم و یا اصلا برای مدتی راه های ما مسدود شوند و یا هر حادثه غیر مترقبه ای، با ذخیره ای که در استان داریم جوابگوی مصرف هم استانی ها برای مدت زمان یک ماهه خواهیم بود و در این خصوص جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر هیچگونه مشکلی در خدمات رسانی به مردم نداشتیم، اظهار داشت: در ۳ روزه عید فطر ۱ میلیون و ۸۲۴ هزار لیتر توزیع بنزین داشتیم  که رشد مثبت ۵۱ درصدی نسبت به ۳ روزه عید فطر سال گذشته را نشان می دهد و خوشبختانه جزو معدود دستگاه هایی بودیم که هیچگونه مشکلی در زمینه خدمات رسانی نداشتیم.

خودروهای سنگین فاقد بیمه از مردادماه سوخت دریافت نمی کنند

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان عنوان کرد: خودروهای سنگین که بیمه شخص ثالث ندارند و از کارت های سوخت معتبر استفاده  هرچه زودتر به پلیس +۱۰ مراجعه کنند چرا که در صورت برطرف نشدن مشکل بیمه ای این خودروها از مردادماه سوختی به آنها ارائه نمی شود.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2016/07/22 - 06:07|شناسه خبر: 28912 527 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه