امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۵۳:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل آبفا کهگیلویه و بویراحمد:

چاه هشتم تنگ‌کناره به مدار بهره‌برداری رسید/رفع افت فشار آب در مناطق غربی و جنوب غربی یاسوج

چاه هشتم تنگ‌کناره به مدار بهره‌برداری رسید/رفع افت فشار آب در مناطق غربی و جنوب غربی یاسوج

مدیرعامل آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از به بهره‌برداری رسیدن چاه هشتم تنگ کناره یاسوج خبر داد.

راه ملت:

سید‌علی لدنی‌نژاد عصر امروز در حاشیه  راه‌اندازی چاه هشتم ایستگاه تنگ کناره یاسوج اظهار کرد: این چاه جدید با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان در کمترین زمان و با تلاش جهادی کارکنان آب و فاضلاب استان به مرحله‌ بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به کمبود آب و کاهش فشار آب در مناطق تختی، تل زالی، عدل‌ها، شرف آباد، کوی آزادگان، کوی مخابرات، دولت آباد،  شهرک‌های جهاد و امام حسین یاسوج حفر این چاه به صورت اضطراری در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه دبی این چاه ۳۰ لیتر بر ثانیه  است، تصریح کرد: کار تست و راه‌اندازی این چاه نیز با موفقیت انجام گرفت.

وی عنوان کرد: آب این چاه با خط انتقال۳کیلومتری به خط انتقال اصلی تنگ کناره متصل و  سپس  و به مخزن کشاورزی یاسوج منتقل خواهد شد.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: عمق این چاه بیش از ۲۵۰ متر است و با توجه به ضرورتی که در این زمینه احساس می‌شد، برق مورد نیاز این چاه نیز به صورت موقت  از طریق دو دستگاه دیزل ژنراتوری تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه  در مسیر انجام عملیات راه‌اندازی و بهره‌برداری از این چاه شاهد قطعی و نوسان آب خواهیم بود، تصریح کرد: آب مناطق مذکور از ساعت ۱۰ امشب تا فردا ظهر دچار نوسان و قطعی خواهند شد.

این مسؤول در مورد علت قطعی آب در روند راه‌اندازی این چاه نیز عنوان کرد: برای وارد مدار کردن چاه هشتم تنگ کناره باید پمپ سایر چاه‌های  ایستگاه تنگ قطع شود که همین امر موجب قطعی و کاهش فشار آب این مناطق  خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آب این چاه تا ۲۴ ساعت آینده وارد مدار خواهد شد که این موضوع باعث کاهش افت فشار در مناطق غربی و جنوب غربی یاسوج خواهد شد.

IMG_4332 IMG_4328 IMG_4325 IMG_4320 IMG_4327 IMG_4336 IMG_4333 IMG_4338 IMG_4342 IMG_4349

منتشر شده در :2016/07/22 - 04:07|شناسه خبر: 28914 595 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه