امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۴۹:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسئول بسیج دانشجویی استان:

فریاد مردم روستا ها برای خدمات رسانی فرهنگی بلند است / جهاد غریبانه ی دانشجویان جهادی با مظاهر تبعیض و فساد

فریاد مردم روستا ها برای خدمات رسانی فرهنگی بلند است / جهاد غریبانه ی دانشجویان جهادی با مظاهر تبعیض و فساد

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فریاد بلند مردم روستاهای استان از محرومیت خدمات رسانی فرهنگی به تلاش دانشجویان در این روستا ها اشاره کرد و گفت: دانشجویان جهادی غریبانه با مظاهر فساد و تبعیض در روستاها مبارزه می کنند.

راه ملت:

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد، پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در یاسوج، تریبون نماز جمعه را بهترین تریبون عبادی، سیاسی امت اسلام دانست و با اشاره به حضور پرشور جوانان و دانشجویان انقلابی در عرصه های مختلف، اظهار امیدواری کرد: ان شا الله از این به بعد، بیش از پیش شاهد حضور دانشجویان و جوانان انقلابی در تریبون های نماز جمعه استان باشیم.

شهرام مهدوی مطلق به فعالیت های جهادی دانشجویان دانشگاه های مختلف استان در ایام مختلف سال اشاره کرد و گفت: دین خدا و اسلام، از آدم تا خاتم، با هجرت و جهاد شروع شده است و راه خدا از میان خلق خدا می گذرد.

وی افزود: دانشجویان انقلابی بر این باورند که امروز، جبهه خدمت رسانی به کوخ نشینان، در پازل انقلاب اسلامی، امتداد دفاع مقدس و حرکت و جهادی کبیر، در کنار جهادگران جبهه مقاومت در عراق و شام و فلسطین است.

مهدوی مطلق ادامه داد: جبهه یکی است و رنگ و رنگ و رویکرد جهاد متفاوت است.

مسئول بسیج دانشجویی استان در ادامه با اشاره به فعالیت مظلومانه دانشجویان استان در روستا ها از مسئولان استانی خواست تا با این دانشجویان همراه باشند.

وی بیان داشت:از همه مسئولان و خیرین انتظار داریم از گروه های جهادی دانشجویی حمایت بهتری داشته باشند.

وی ضمن دعوت از همه نهاد های فرهنگی برای حضور مستمر در روستاها تصریح کرد: شبکه های اجتماعی در خلأ نهاد های فرهنگی در روستا ها جولان می دهند.

وی افزود: علاوه بر محرومیت های خدماتی و رفاهی، فریاد مردم روستاهای استان برای خدمات رسانی فرهنگی بلند است.

مهدوی به تلاش خستگی ناپذیر دانشجویان جهادی در روستاها اشاره کرد و گفت: دانشجویان جهادی غریبانه با مظاهر فساد و تبعیض در روستاها مبارزه می کنند.

گفتنی است ۲۵ گروه جهادی از دانشجویان دانشگاه های کهگیلیویه و بویراحمد، تابستان امسال، برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف به روستاها و مناطق محروم استان اعزام شدند. / مردم ک و ب

منتشر شده در :2016/07/29 - 12:07|شناسه خبر: 28995 495 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه