امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۰۸:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه وبویراحمددر مجلس:

از بیان ارقام اعتبارات استان آدم شرمش می‌آید / اینجوری باشد، استان منفجر می‌شود / برخی گوسفند فروختند، پیمانکار شدند

از بیان ارقام اعتبارات استان آدم شرمش می‌آید / اینجوری باشد، استان منفجر می‌شود / برخی گوسفند فروختند، پیمانکار شدند

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده گفت: اعتبارات این استان به قدری ناچیز است که بیان آنها و چانه‌زنی برای افزایش یک یا دو درصدی اعتبارات شرم‌آور است.

راه ملت:

 ،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده گفت: اعتبارات این استان به قدری ناچیز است که بیان آنها و چانه‌زنی برای افزایش یک یا دو درصدی اعتبارات شرم‌آور است.

 

 عدل هاشمی‌پور در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: عدد و ارقام مطرح شده در این جلسه آنقدر ناچیز است که آدم ناراحت می‌شود، آقای استاندار با این عدد و ارقام‌ها عقب ماندگی استان جبران نمی‌شود.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه با منابع دولتی هیچگاه نمی‌توانیم محرومیت کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنیم، افزود: بروکراسی اداری و پیچ و خم‌های بر سر راه سرمایه‌گذاری را باید برداشت گاهاً در برخی از کشورها ۷۲ ساعت برای یک سرمایه‌گذار پروانه فعالیت صادر می‌کنند و این در حالی است که در کشور و استان ما ۷ ماه طول می‌کشد.

هاشمی اضافه کرد: باید از موسسات، بنیادها و افراد خیر که کارهای عام‌المنفعه انجام می‌دهند، استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید از طریق مرکز به دنبال اعتبارات بزرگ باشیم چرا که با این اعتبارات ناچیز هرگز مشکلات ما حل نخواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام مردم این استان را نگران کرده، خطاب به مشاور نوبخت، عنوان کرد: این استان شرایط ویژه‌ای دارد و برخی از پروژه‌های آن ۱۰ سال پیش کلنگ خورده‌اند و اکنون عمر مفید ابنیه آنها تمام شده است.

وی همچنین از مشاور نوبخت خواست، تا فرهنگ اینکه هر کسی در مرکز وزیر یا معاون وزیری دارد کارش انجام می‌گیرد را ریشه کن شود.

هاشمی‌پور اضافه کرد: اگر تخصیص‌ها به این استان ۱۰۰ درصدی نباشد استان به مرحله انفجار می‌رسد، برای مثال کسی که تمام زندگی و گاو و گوسفند خورد را فروخته و با آن وارد عرصه پیمانکاری شده حدود سه سال است که ۳٫۵ میلیارد تومان مطالبات دارد و راهی جزء رفتن به زندان برایش باقی نمانده است.

وی، خطاب به مدیران استان با بیان اینکه شرایط اقتصادی کشور را همه می‌دانند، گفت: چرا از امکانات خود برای اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده نمی‌کنید و لودرها و گریدرها را کارواش کرده و در پارکینگ‌ها بی‌خود و بی‌جهت نگهداری می‌کنید.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، افزود: از ماشین آلات خود استفاده کرده و به صورت امانی پروژه‌ها را فعال کنید.

هاشمی‌پور در پایان چنین توضیح داد: وقتی اعداد و رقم‌ها در شورای برنامه‌ریزی گفته می شود مایه شرم است که بخواهم برای آنها چانه‌زنی کنم چرا که مشکلات شهرستان‌های ما با رقم‌های یک و دو درصدی برطرف نمی‌شوند./کبنا

 

منتشر شده در :2016/08/04 - 04:08|شناسه خبر: 29100 565 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری صبح زاگرس" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه