امروز :شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۲:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:

اظهارات بزرگواری از سر بی‌اطلاعی است

اظهارات بزرگواری از سر بی‌اطلاعی است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اطلاعی از قرارداد محور طسوج چرام ندارد و آنچه در کانال تلگرامی خود بیان داشته از سر بی اطلاعی بوده است.

راه ملت:

 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی اطلاعی از قرارداد محور طسوج چرام ندارد و آنچه در کانال تلگرامی خود بیان داشته از سر بی اطلاعی بوده است.fadaii

حسن فدایی گفت: متاسفانه مطلبی از سوی «آقای بزرگواری» [کلیک کنید] نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در ارتباط با کلنگ‌‍زنی محور طسوج – چرام در رسانه‌ها منتشر که از سر بی‌اطلاعی و نداشتن اطلاعات کافی از سوی ایشان بوده است.وی با تشریح چگونگی کلنگ زنی محور طسوج – چرام، اظهار داشت: کلنگ‌زنی فاز دوم این محور توسط «سردار هاشمی» نماینده کنونی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ انجام که اصلا ربطی به فاز اول این پروژه نداشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دوران نمایندگی جناب بزرگواری فاز اول این پروژه به طول حدود چهار کیلومتر توسط ایشان کلنگ زنی که پیشرفت فیزیکی آن بعد از سه سال به ۳۸ درصد رسید.

فدایی با بیان اینکه حاج آقا بزرگواری بدلیل بی‌اطلاعی نسبت به کلنگزنی محور طسوج انتقاد کرده است، خاطرنشان‌کرد: آنچه که توسط سردار هاشمی کلنگ‌زنی شد مربوط به فاز دوم به طول ۱۲کیلومتر است که تا یکسال آینده بطور کامل آسفالت می شود.

وی گفت: محور طسوج – چرام در سه فاز آسفالت خواهد شد که در فاز اول آن تنها ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در آن زمان حاج آقا بزرگواری نماینده مجلس بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، طول محور طسوج- چرام را ۲۵ کیلومتر عنوان و یادآور شد: تمامی قراردادهای فازهای اول تا سوم این محور مشخص و الان قطعه دوم کلنگ زنی شده است.

فدایی افزود: مردم منطقه خوب می دانند و حتما شهادت می دهند که کلنگ زنی صورت گرفته ربطی به کلنگ زنی حاج آقا بزرگواری ندارد و متاسفانه خود آقای بزرگواری هم با عجله و از سر بی اطلاعی اقدام به انتشار مطلب خود نموده است.

وی گفت: قطعه اول هم دردوران ایشان بدلیل مسائل فنی و با پیشرفت فیزیکی تنها ۳۸ تعطیل شده بود و الان تلاش های سردار هاشمی و دکتر خادمی استاندار برای آسفالت نمودن این محور قابل تقدیر است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما برای ایشان احترام قادل بوده و هستیم اما واقعیت این است که این پروژه در دوران شان تعطیل و فعالیت خاصی نداشت اما اکنون با پیگیری های مستمر سردار هاشمی جان تازه ای گرفته است.

فدایی به حجت الاسلام بزرگواری پیشنهاد داد پیش از اظهارنظر راجع به موضوعی، اطلاعات لازم را راجع به آن موضوع کسب و بعد اظهارنظر نمایند.

وی گفت: ما هیچگاه بدنبال کسب منفعت طلبی شخصی در مسوولیت ها نبوده و همیشه تلاش کرده ایم برای رضایت مردم و باریتعالی گام برداشته و نگاهمان هم تنگ نظرانه و غرض ورزانه نباشد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف ما خدمت مطلوب به مردم در نظام مقدس اسلامی مان بوده و خواهد بود و هیچگاه با توهین و تهمت نیز دیگران را موردخطاب خویش قرار نمی‌دهیم.

فدایی در نشست رسانه‌ای هم پیشتر گفته بود که کهگیلویه بزرگ در حوزه راه‌سازی در دولت گذشته مورد بی‌مهری های فراوانی قرار گرفت و خیانت‌های فراوانی به آن شد بگونه‌ای که محورهای اصلی آن بجای کد اصلی کد روستایی گرفته است.

متن اظهارات بزرگواری را از اینجا مشاهده کنید.

منتشر شده در :2016/08/05 - 09:08|شناسه خبر: 29127 667 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه