امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۸:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در واکنش به عدم عذرخواهی رسمی وزیر ارشاد؛

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت در برنامه های سفر هیئت دولت به استان را تحریم کردند

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردند به نشانه اعتراض در هیچکدام از برنامه های سفر هیئت دولت به استان شرکت می کنند.

راه ملت؛ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به اظهارات وزیر فرهنگ وارشاد راجع به مردم شهرستان بهمئی، اعلام کردند با توجه به عدم عذرخواهی علی جنتی، به نشانه اعتراض در برنامه های سفر هیئت دولت به استان شرکت نمی کنند.

امام جمعه شهر لیکک دقایقی پیش در گفتگو خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:با توجه به اتفاقات پیش آمده، اعتراضات ائمه جمعه استان و چند استان دیگر، اعتراضات و بیانیه های مردمی، بیانیه های نمایندگان سابق و کنونی مردم شریف شهرستان بهمئی در مجلس شورای اسلامی و عدم عذرخواهی رسمی وزیر فرهنگ و ارشاد از مردم بهمئی، ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد  تصمیم گرفتند در هیچکدام از برنامه های سفر هیئت دولت به استان شرکت نکنند.

به گزارش راه ملت؛به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی ماه های گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گلایه از وضعیت فرهنگ در کشور گفت: با توجه به مشکلاتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ما وجود دارد، یا باید پسوند اسلامی را بردارند یا شأن آن را حفظ کنند،( اینجا کلیک کنید )که این صحبت به مذاق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خوش نیامد و جنتی را به  واکنش واداشت.

علی جنتی در سومین اجلاس مدیران کل ارشاد استان های سراسر کشور در هتل انقلاب گفت: گاهی امام جمعه ای در شهری که اصلا در نقشه با ذره بین باید پیدایش کرد، در خطبه هایش گفته که عنوان «اسلامی» وزارت ارشاد را باید برداشت!!!(اینجا کلیک کنید)

منتشر شده در :2016/08/12 - 10:08|شناسه خبر: 29184 805 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه