امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۱:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه ملتنیوز گزارش می‌دهد؛

«جلیل حسنی» معاون استاندار فارس می‌شود

«جلیل حسنی» معاون استاندار فارس می‌شود

به نقل منابع آگاه در فارس،با تدبیر و تصمیم مهندس افشانی استاندار فارس،جلیل حسنی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد واز فرزندان شهرستان ممسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان می شود.

راه ملت:

به نقل منابع آگاه در فارس،با تصمیم مهندس افشانی استاندار فارس،جلیل حسنی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد واز فرزندان شهرستان ممسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان می شود.
حسنی از نیروهای توانمند، باتجربه و اصلاح طلب کشور می‌باشد که به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان معرفی شده است.hasani
حسنی از سال ۷۰ و در زمان معاونت مهندس افشانی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سوی مهندس صوفی استاندار وقت استان به عنوان مدیرکل اداری مالی فعالیت خود را آغاز و از آن زمان تا کنون در سمت های معاون فرماندار،مدیرکل سیاسی و انتظامی، فرماندار مرکز استان ( بویراحمد)،معاون دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات، دبیر شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مدیرکل سیاسی و انتخابات فعالیت داشته است.
وی، در ابتدای تشکیل دولت تدبیر و امید به عنوان یکی ازگزینه های معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح و مورد حمایت جریان های همسو با دولت و به خصوص کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه بود که به دلیل مقتضیات استانی میسر نگردید اما طی سه سال گذشته به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فعالیت کرده و کارنامه خوبی به خصوص در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین دفاع از سیاستهای دولت از خود به جای گذاشته است.
شایان ذکر است فرمانداری ویژه یکی از مراکز دولتی وابسته به وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران است که از نظر سلسله مراتب اداری فراتر از فرمانداری و فروتر از استانداری قرار دارد، فرمانداری ویژه بخش عمده ای از اختیارات استانداری را دارد و تشکیلاتی است از فرمانداری گسترده تر، توانمندتر و بزرگتر ولی از استانداری کوچکتر و محدودتر.
در توضیح باید گفت فرمانداری ویژه در شهرستان هایی که شاخص هایی نظیر جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفر و جمعیت مرکز شهرستان آن بیش از ۱۲۵ هزار نفر، سابقه با بیش از ۶۵ سال و مساحت شهرستان بیش از پنج هزار کیلومتر مربع باشد، تشکیل می گردد.
گفتنی است شهرستان لارستان در سال ۱۳۸۸ با تصویب هیأت دولت به فرمانداری ویژه ارتقا و فرماندار ویژه آن معاون استاندار نیز هست.

منتشر شده در :2016/08/19 - 01:08|شناسه خبر: 29400 1198 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه