امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۹:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رانندگانی اتوبوسرانی یاسوج به نان شب محتاج اند

به وضعیت ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسی رانی به سازمان حمل و نقل بار و مسافر متعرض هستیم چرا که این اقدام به صورت غیر قانونی بوده و اساسنامه این سازمان هنوز در شورای شهر مطرح نشده است

راه ملت: یکی از رانندگان ناوگان اتوبوسرانی یاسوج به خبرنگار ایسنا گفت: پنج ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم و به همین دلیل با مشکلاتی مواجه شده ایم.

وی افزود: به دلیل پرداخت نشدن حقوقمان و نداشتن پول شرمنده خانواده خود هستیم به طوریکه نان شب خود را از نانوایی ها قرض می گیریم.

راننده دیگر نیز به خبرنگار ایسنا گفت: پنج سال است که حق لباس ما پرداخت نشده و اضافه کار سال ۹۳ را طلب داریم.

وی بیان کرد: ۳۰نفر راننده اتوبوس در یاسوج هستیم که زندگی خود را با قرض کردن می گذرانیم.

این راننده اتوبوس تصریح کرد: به علت پرداخت نشدن حقوق و مزایایمان، اقساط وام هایی که از بانک ها دریافت کرده ایم را نمی توانیم پرداخت نماییم و عقب افتاده اند.

راننده دیگر با بیان اینکه به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن حقوقمان توان پرداخت کرایه خانه خود را نداریم، عنوان کرد: از مسئولان استان و متولیان امر از جمله شورای شهر و شهرداری تقاضا داریم به مشکلات این قشر زحمت کش که در ایام مختلف به خصوص مناسبتها متعدد به مردم خدمات رسانی می کنند، رسیدگی کنند.

وی با بیان این مطلب که ۶ماه است حقوق نگرفته ام، اضافه کرد: پنج ماه از سال جاری و یک ماه از سالهای قبل حقوقی دریافت نکرده ام که با این وضعیت و جیب خالی شزمنده خانواده خود هستم و واقعا رندگی برای ما سخت شده است. مگر باید اعتصاب کنیم تا کسی به داد ما برسد.

سجاد بهرامی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر یاسوج ضمن تایید حقوق معوق رانندگان اتوبوس درون شهری در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: اردیبهشت ماه امسال سازمان حمل و نقل بار و مسافر در این شهر تشکیل شد که اخیرا سه ماه حقوق به این رانندگان پرداخت کرده ایم اما همچنان حقوق معوق دارند.

وی افزود: در مجموع دومیلیارد تومان در رابطه با حقوق و هزینه های جاری بدهکار هستیم که از شهرداری و استانداری تقاضای کمک و حمایت داریم.

همچنین علی علی پور، عضو شورای شهر یاسوج در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: به وضعیت ادغام سازمان اتوبوسرانی و تاکسی رانی به سازمان حمل و نقل بار و مسافر متعرض هستیم چرا که این اقدام به صورت غیر قانونی بوده و اساسنامه این سازمان هنوز در شورای شهر مطرح نشده است.

وی با بیان اینکه خوشخال می شویم که حقوق و مزایای رانندگان اتوبوسرانی به موقع پرداخت شود، افزود: در حال پیگیری حقوق و مطالبات رانندگان اتوبوسرانی هستیم. با توجه به اینکه این مجموعه از سازمان های وابسته به شهرداری است باید شهرداری یاسوج برای رفع مشکلات رانندگان اتوبوسرانی به این سازمان کمک کند.

تهیه کننده گزارش عیسی فتحی – خبرنگار ایسنا کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2016/08/21 - 11:08|شناسه خبر: 29415 566 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه