امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۴:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

چرا بستگان شهردار و اعضای شورای یاسوج فقط بکار گرفته می‌شوند؟/ فروغ فرد و پایدار؛ جلسه را ترک می‌کنیم

چرا بستگان شهردار و اعضای شورای یاسوج فقط بکار گرفته می‌شوند؟/ فروغ فرد و پایدار؛ جلسه را ترک می‌کنیم

در جلسه روز شنبه (۳۰ مرداد) شورای شهر یاسوج موضوع بکارگیری فرزندان بازنشستگان شهرداری مطرح شد که این مسئله با واکنش‌های جدی از سوی اعضای شورای شهر روبرو شد.

راه ملت:

در جلسه روز شنبه (۳۰ مرداد) شورای شهر یاسوج موضوع بکارگیری فرزندان بازنشستگان شهرداری مطرح شد که این مسئله با واکنش‌های جدی از سوی اعضای شورای شهر روبرو شد.
جلسه روز شنبه (۳۰ مرداد) شورای شهر یاسوج بدون حضور هدایت امیری رئیس شورا و به ریاست زهرا زمانی برگزار شد، بکارگیری فرزندان بازنشستگان شهرداری یاسوج یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه بود که با مخالفت‌های جدی روبرو شد.

مرتضی فروغ‌فرد عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه بکارگیری این نیروها در شهرداری وجاهت قانونی ندارد، اظهار کرد: اینگونه مسائل که وجاهت قانونی ندارند نباید در صحن علنی شورا طرح شوند.

فروغ‌فرد افزود: اعضای شورای شهر یاسوج نباید برای شهروندان و مردم به این شکل و با این وضعیت تعارف نکنید، چرا که به سمت و سوی می‌رویم که زیبنده شورای شهر نیست.

این عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: اگر قانونی در این زمینه است بیاورید تا ما هم رأی بدهیم.

وی گفت: اگر این رویه تکرار شود، جلسه شورای شهر یاسوج را ترک می‌کنم تا شورا از رسمیت بیفتد.

سعید پایدار دیگر عضو شورای شهر یاسوج نیز در این باره، بیان کرد: من هم با طرح این موضوعات در صحن علنی شورا مخالف هستم و اگر این روند ادامه پیدا کند، جلسه را ترک خواهم کرد.

به گزارش کبنا، سرافراز اردشیری عضو شورای شهر یاسوج نیز با انتقاد از اعضای شورای شهر که نظارت قانونی خود را کنار گذاشته‌اند، اظهار کرد: در شهرداری یاسوج نیرو بکار گرفته می‌شود و یعد می‌گویند شرکتی است.

وی با بیان اینکه قبلاً هم با بکارگیری فرزندان کارکنان بازنشسته شهرداری یاسوج موافقت شده بود که اشتباه بود، تصریح کرد: چرا شرکت‌ها فقط بستگان شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج را بکار می‌گیرند؟

هدایت اکبری دیگر عضو شورای شهر یاسوج نیز در این زمینه اظهار کرد: این نوع استخدامی‌ها با کرامت انسانی سازگار نیست.

به گزارش کبنا، در یکی از جلسات شورای شهر یاسوج مصوب شده بود که ۸ نفر از فرزندان کارکنان بازنشسته در شهرداری این شهر بکار گرفته شوند که کمیته تطبیق و فرمانداری بویراحمد با آن مخالفت کرد.

منتشر شده در :2016/08/22 - 06:08|شناسه خبر: 29424 671 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه