امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۰:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار کهگیلویه:

برخی مدیران بانک‌ها خود را تافته جدا بافته می‌دانند

فرماندار کهگیلویه با انتقاد از عدم مشارکت بانک‌ها در برنامه‌های شهرستان گفت: برخی مدیران بانک‌ها خود را تافته جدا بافته می‌دانند.

راه ملت: به نقل از فارس، علی پوزش ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان با اشاره به نامگذاری دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از مسؤولان بلند پایه کشور دارای ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری و الگوی همه ما مدیران هستند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: تلاش کنیم در این هفته گزارش خدمات نظام و عملکرد دولت را به مردم اطلاع‌رسانی و آن‌ها را در همراهی نظام ترغیب کنیم.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از گام‌های مؤثر در توسعه و شکوفایی دانست و گفت: دستگاه‌هایی که در این زمینه می‌توانند نقش داشته باشند باید کمر همت ببندند.

فرماندار کهگیلویه ویژگی‌های دولت در نظام اسلامی را تبیین و با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از بخش زیادی از این ویژگی‌ها برخوردار است افزود: دولت انتقاد منصفانه و نه مغرضانه را می‌پذیرد.

پوزش ادامه داد: بعضی وقت‌ها نقدهایی از دولت می‌شود که نه کارشناسی شده و نه منصفانه بلکه از روی غرض و بغض شخصی است.

وی عقلانیت را از دیگر ویژگی‌های دولت در نظام اسلامی برشمرد و گفت: دولت روحانی بدون شک همراه با عقلانیت و منطق کار می‌کند و تصمیم‌های که در این دولت اتخاذ می‌شود بر اساس خرد جمعی،عقلانیت و مشارکت است.

پوزش مشارکت مردمی را از نعمت‌های خداوند به دولت‌ها دانست و با بیان اینکه هر زمانی بین مردم و دولت فاصله افتاد سرمایه اجتماعی از بین می‌رود ادامه داد: استقبال مردم استان از هیأت دولت نشانه همراهی با دولت بود که انتظار می‌رود دولت هم در قبال این حمایت سنگ تمام بگذارد.

پوزش دولت را خدمتگزار مردم خواند و تصریح کرد: ما منتی بر مردم نداریم و وظیفه ما خدمت بی‌منت است.

رئیس شورای اداری کهگیلویه بیان کرد: این دولت از ویژگی برنامه‌ریزی در کار برخوردار است و کارها را اصولی و با برنامه پیش می‌برد.

پوزش ثبات اقتصادی و اجرای طرح تحول سلامت را از موفقیت‌های دولت یازدهم برشمرد و با بیان اینکه در این دولت نرخ رشد اقتصادی از منفی شش درصد به ۴/۴ درصد رسیده است گفت: به رغم محدودیت‌های اعتباری اما کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در شهرستان افزود: ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

پوزش تصریح کرد: مدیران دنبال آمارسازی و بزرگنمایی نباشند،خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم هم‌چنان پشتیبان نظام و انقلاب باشند.

فرماندار کهگیلویه از عدم حضور مدیران بانک‌ها در نشست‌های مختلف انتقاد و تصریح کرد: برخی مدیران خود را تافته جدا بافته می‌دانند و با وجود دعوت برای حضور در نشست‌ها اهمیت نمی‌دهند.

وی یادآور شد: مدیران بانک‌ها در برنامه حضور وزیر اطلاعات در شهرستان هم حضور نداشتند و جای تأمل دارد.

 

منتشر شده در :2016/08/24 - 02:08|شناسه خبر: 29436 713 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه