امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۷:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

سونامی بیکاری در شهرستان کهگیلویه/امید جوانان بیکار به تدبیردولت

نماینده چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سونامی بیکاری در شهرستان کهگیلویه بیداد می کند و امید جوانان جویای کار به تدبیر دولت است.

راه ملت: نماینده چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سونامی بیکاری در شهرستان کهگیلویه بیداد می کند و امید جوانان جویای کار به تدبیر دولت است.

به گزارش خبرنگار مهر، عدل هاشمی پور شامگاه چهارشنبه در کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاع اجتماعی برگزار شد افزود: اگر سیل در جایی بیاید از دیدگاه مهندسی سیل بند ایجاد می کنند اما امروزه کار از کار گذشته و سونامی بیکاری به وجود آمده و نمی توان سونامی بند ایجاد کرد و امید جوانان به تدبیر دولت است.

وی با بیان اینکه آماری که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از نرخ بیکاری ارائه کردند با واقعیت هوز فاصله دارد و اگر در شهرستان بویراحمد نرخ بیکاری ۱۷٫۶ درصد است در شهر دیشموک بالاتر از ۳۴ درصد است.

نماینده چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهمترین معضل در این استان نبود شغل و بیکاری است، بیان داشت: تنها راه برون رفت از این معضل ایجاد شغل خواهد بود و باید شرکت های بزرگ دولتی در این استان سرمایه گذاری کنند.

هاشمی پور با اشاره به اینکه  سفر هیات دولت  به استان باعث ایجاد امید و نشاط در استان شد، اضافه کرد: امیدواریم با اجرایی شدن مصوبات این سفر و ورود شما به این استان بر خیر و برکت و ایجاد امید نشاط در این استان بیفزاید.

منتشر شده در :2016/08/25 - 09:08|شناسه خبر: 29446 527 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه