امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۹:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اشتباه سهوی یا عمدی گردانندگان کانال عدل هاشمی در استفاده از برخی کلمات؟ + تصویر

گویا گردانندگان این کانال متوجه نیستند انتخابات تمام شده است و استفاده از واژه “حامیان” در این بازه زمانی یک نوع دوگانگی بین مردم بوجود خواهد آورد.

راه ملت: عدل هاشمی نماینده مردم کهگیلویه چند روز قبل دفتر ارتباط خود را در شهردهدشت با حضور اقشار مردم شریف شهرستان افتتاح و بازگشایی نمود.

با این حال در تصاویر اطلاع رسانی این مراسم که در کانال نماینده کهگیلویه بزرگ منتشر شد بصورت عجیبی از واژه “حامیان” استفاده شده است.
در این تصاویر آمده است: “آیین افتتاح دفتر ارتباط مردمی در دهدشت با حضور فرمانداران، بخشداران، مدیران ادارات و حامیان در خیابان شاهد”
گویا گردانندگان این کانال متوجه نیستند انتخابات تمام شده است و استفاده از واژه “حامیان” در این بازه زمانی یک نوع دوگانگی بین مردم بوجود خواهد آورد.

باید بدانیم هم اکنون عدل هاشمی  نه فقط نماینده “حامیان” خود بلکه نماینده تمام مردم کهگیلویه می باشد و استفاده از اینگونه واژه ها کاملا اشتباه می باشد و نشان از بی دقتی گردانندگان کانال نماینده کهگیلویه بزرگ می باشد.

بهتر است گردانندان این کانال از واژه ای چون “مردم شریف” به جای استفاده از واژه های دوگانه و تاریخ مصرف گذشته استفاده نمایید.

photo_2016-09-15_17-47-23

منتشر شده در :2016/09/15 - 06:09|شناسه خبر: 29582 986 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه