امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۵۸:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر ویژه عدل هاشمی از عوامل اجرایی کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد

در پایان از زحمات همه مسئولین کشوری و لشکری که باحضور و حمایت های خود یاری گر برگزاری چنین کنگره ی ارزشمندی بوده اند قدردانی و تشکر می نمایم.
صحت، سلامتی و عاقبت بخیری همه عزیزان را از خدای متعال مسئلت دارم.

راه ملت:نخستین کنگره عظیم سرداران و یکهزار و ۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد درحالی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر محسن رضایی، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،حجت الاسلامی علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، مینو اصلانی رئیس جامعه بسیج زنان کشور ، ۱۵ مدیر و فرمانده سپاه استانی، مسئولان اجرایی، قشرهای مختلف مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران از ۱۱ تا ۱۵ مهر در مصلی امام خمینی یاسوج برگزار شد که استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون چنین مراسم باشکوهی را کمتر به خود دیده بود.

برگزاری این کنگره ملی و راه اندازی نمایشگاه دفاع مقدس به همراه اجرای برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با ماه محرم شور حال خاصی به استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد بخشید و بازتاب ان توسط رسانه ها در پنج روز کاری عظمت این رخداد ملی را در قاب تصویر و عکس و خبر نشان داد.

تقدیر ویژه عدل هاشمی از عوامل اجرایی کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه وبویراحمد

((بسم رب الشهدا والصدیقین))

امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر ازشهادت نیست.
(مقام معظم رهبری)

برگزاری یادواره شهدای استان در آستانه سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، نقطه عطف میثاق و حلقه وصل بیعت مجدد مردم خداجوی استان با ۱۸۸۰ کبوتر سبک بال مکتب عاشورایی آن امام همام در خطه قهرمان پرور کهگیلویه و بویراحمد  بود. فرشتگان آسمانی به معبود پیوسته ای که جز رضای خدا و دفاع از دین مبین اسلام انگیزه دیگری نداشتند و عاشقانه و عارفانه شربت شهادت نوشیدند تا امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را به ما ارزانی دارند. پیروی از مقام عظمای ولایت به عنوان چراغ راه هدایت و نجات بشریت آرمان مقدس آنان بوده و برگزاری کنگره ی یادمان شهدا، تبلور حماسه، شجاعت و  پاسداشت دوران طلایی دفاع مقدس بوده هرچند آن شهیدان والا مقام بر خوان گسترده الهی با اولیاءالله  همنشین هستند و نیازی به چنین همایش هایی ندارند . اما برپایی و  استمرار آن نیاز جدی نسل امروز است. خدای بزرگ را شاکرم که این مهم در سایه نفس قدسی حضرت بقیه الله اعظم به بهترین نحو ممکن انجام پذیرفت. امیدوارم رضایت پروردگار و خانواده های معظم شهداء٬ جانبازان٬ ایثارگران٬ بسیجیان٬ مردم شریف استان و تمامی بازدیدکنندگان حاصل شده باشد. و قطعا این کار بزرگ برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر افتخار این خطه از ایران اسلامی افزوده است. اینجانب به عنوان همرزم آن مردان خدا و خادم مردم برخود لازم و واجب میدانم از  همه کسانی که در در برگزاری هرچه بهتر و با شکوه تر این یادواره عظیم  نقش آفرینی نمودند تشکر و قدردانی کنم، در ابتدا از اندیشمند فرزانه  سید شرف الدین ملک حسینی نماینده محبوب مردم در مجلس خبرگان رهبری٬  سردار بوعلی فرماندهی محترم  سپاه فتح استان،  استاندار محترم و همه مدیران استانی، روحانیت معظم و معزز، ائمه جمعه و جماعات٬ خانواده های معظم یادگاران دفاع مقدس٬ رسانه ها و اصحاب قلم تشکر و سپاسگزاری نموده و اجر و پاداش آنان را از خدای سبحان مسئلت می نمایم.
در پایان از زحمات همه مسئولین کشوری و لشکری که باحضور و حمایت های خود یاری گر برگزاری چنین کنگره ی ارزشمندی بوده اند قدردانی و تشکر می نمایم.
صحت، سلامتی و عاقبت بخیری همه عزیزان را از خدای متعال مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

منتشر شده در :2016/10/16 - 09:10|شناسه خبر: 29846 939 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه