امروز :پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۵:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ارسال ۱۰ اثر موسیقی کهگیلویه و بویراحمد به سومین جشنواره ملی سرودهای حماسی بسیج

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب و ارسال ۱۰ اثر موسیقی استان به سومین جشنواره ملی سرودهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» خبر داد.

راه ملت:عصر امروز ربیع‌الله اصالت‌فر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره ملی «ترنم بیداری» از سری جشنواره‌های بسیج است که امسال سومین دوره آن برگزار می‌شود.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش اصلی، جنبی و ویژه برگزار می‌شود، گفت: بسیج و وحدت، استکبارستیزی، مقاومت و پایداری، عفاف و حجاب، شهدا، سبک زندگی ایرانی و اسلامی از مهم‌ترین موضوعات این جشنواره ملی است.

وی، تلاش برای تولید آثاری خلاق و جدید جهت بکارگیری و مقابله با جنگ نرم دشمن، شناسایی، تقویت و استفاده از نیروهای نخبه و هنرمند و حمایت از آثار خلاق و تاثیرگذار در حوزه موسیقی انقلاب را از مهم‌ترین اهداف برگزاری چنین برنامه‌هایی عنوان کرد.

این مسوول با اشاره به وجود ظرفیت‌های هنری متعدد و توانمند در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هنرمندان ما تاکنون در برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف ملی شرکت و توانسته‌اند با کسب مقام‌های خوب برای استان افتخارآفرینی کنند.

اصالت‌فر در ادامه به تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه استانی این جشنواره ملی اشاره کرد و یادآور شد:حدود ۳۰ اثر (سرود و موسیقی) به دبیرخانه استانی ارسال شد.

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از بررسی آثار توسط اساتید استانی ۱۰ اثر را انتخاب و جهت شرکت در جشنواره ملی سرودها و آواهای حماسی بسیج با عنوان «ترنم بیداری» به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه مرکزی در تهران رقابت خواهند کرد، گفت: آثار ابتدا در تهران اجرا و داوری خواهند شد.

اصالت‌فر ضمن آرزوی موفقیت برای هنرمندان هم استانی در این جشنواره، گفت: مرحله نهایی و اختتامیه این جشنواره ملی اواخر آذر ماه سال جاری با حضور برگزیدگان سراسر کشور در شیراز برگزار خواهد شد.

 

منتشر شده در :2016/12/01 - 05:12|شناسه خبر: 30160 911 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه