امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۲۱:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد:

پایگاه های خبری مجوزدار پشت مجوز قایم نشوند/یزید قاجاری خواندن یک روحانی کار درستی نیست

دهبانی پور با اشاره به اینکه برخی از سایت های استان مجوز ندارند، بیان داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گونه تعهدی در راستای انتشار اخبار غیر اخلاقی آنان ندارد.

راه ملت:رضادهبانی پور شامگاه شنبه در اختتامیه هفته فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: معتقدم که نقد و انتقاد سازنده است و پیشنهاد می‌کنم که گروه‌های فعال این عرصه با یکدیگر متحد شوند، فعالان رسانه باید بدانند که مقوله اخلاق از اصل کار خبررسانی مهم‌تر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: مطبوعات می‌تواند نقشی اساسی را در راستای توسعه کشور ایفا کند که خوشبختانه در جامعه ما فراگیری مطبوعات به نحو احسن انجام شده است اما انتشار مطالب توهین آمیز در برخی از سایت های خبری علیه شخصیت های مهم استان غیر قانونی است.

دهبانی پور با اشاره به اینکه برخی از سایت های استان مجوز ندارند، بیان داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گونه تعهدی در راستای انتشار اخبار غیر اخلاقی آنان ندارد.

وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای ساماندهی رسانه ها در سطح استان صورت می پذیرد و بداخلاقی های اخیر رسانه ها بررسی خواهد شد.

وی افزود:اینگونه نیست که پایگاه های خبری مجوزدار پشت مجوز قایم شوند،یزید قاجاری خواندن روحانی جلیل القدری که عمر خود را صرف خدمت به مردم کرد به نفع هیچ کداممان نخواهد بود.

منتشر شده در :2016/12/18 - 09:12|شناسه خبر: 30397 854 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه