امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۰:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در شورای هماهنگی ثبت‌احوال بویراحمد مطرح شد

نظری: ثبت احوال استان در وظایف خود کوتاهی نمی‌کند

نظری: ثبت احوال استان در وظایف خود کوتاهی نمی‌کند

سیدمحمدکاظم نظری با بیان اینکه ثبت واحوال در شهرستان بویراحمد تا کنون موفق عمل کرده است،گفت: بعضی ادارات با وجود کمبود امکانات واعتبارات در انجام وظایف خود کوتاهی نمی کنند.

راه ملت:

_mg_0038-800x600

نشست شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان بویراحمد صبح امروز با حضور فرماندار، مدیرکل ثبت احوال استان، بخشدار مرکزی، رئیس ثبت واحوال شهرستان ودهیاران در فرمانداری برگزارشد.

فرماندار بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت هفته‌ی ثبت واحوال گفت: روز سوم دیماه ۱۲۹۷ در حقیقت شروع بکار ثبت احوال کشور هست واین گویای اینست که تا قبل از آن هیچ سند رسمی در کشور به ثبت نرسیده است.

سیدمحمدکاظم نظری با بیان اینکه ثبت احوال در شهرستان بویراحمد تا کنون موفق عمل کرده است، گفت: بعضی ادارات با وجود کمبود امکانات و اعتبارات در انجام وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان بویراحمد ابراز امیدواری کرد به سمتی برویم که «دولت الکترونیک» -که خواسته‌ی همه‌ی دولتهای گذشته هم بود- محقق شود وگفت: ساماندهی ومکانیزه کردن اسناد را یکی از اقدامات قابل تحسین ثبت احوال می‌توان نام برد واین گامی موثر در دولت الکترونیک است.

مدیرکل ثبت واحوال استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تا کنون بیش از ۱۲۵ میلیون سند رسمی ولادت و فوت در کشور به ثبت رسید، سهم استان کهگیلویه وبویراحمد را حدود یک میلیون وصدو پنجاه هزار سند برشمرد.

تقوی با بیان اینکه عملا کار ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد در سال ۱۳۳۷ شروع شد، گفت: از سال ۱۳۴۶ که شروع به کار ثبت واحوال شهرستان بویراحمد است تا کنون پنج هزارو دویست وسی وهشت سند به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از خدمات ثبت احوال تا کنون به چشم نیامده است وافزود: بیش از ۱۳۰ دستگاه اجرایی وخدماتی در کشور شامل وزارتخانه‌ها، بانک‌ها، نهاد‌ها وادارات مختلف بصورت برخط از سامانه احراز هویت وپایگاه جمعتی کشور استفاده می‌کنند.

منتشر شده در :2016/12/27 - 04:12|شناسه خبر: 30469 624 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه