امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۴:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طی حکمی صورت گرفت /

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند + تخلف بزرگ در بکارگیری سفارشی نیروها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند + تخلف بزرگ در بکارگیری سفارشی نیروها

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند.

راه ملت:

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند.

طی حکمی از سوی رئیس سازمان دانشگاه پیام‌نور کشور، «سید سجاد سجادی» جایگزین «سید علی سراج» رئیس فعلی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

بر اساس اطلاعات رسیده، موضوع تغییر «سراج» قطعی شده و سازمان مرکزی دانشگاه‌ پیام‌نور نیز پذیرفته است که «سراج» دیگر مناسب ادامه کار نیست.

به گزارش کبنا، همچنین گفته می‌شود مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد فردا با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

همچنین بنا بر گزارش‌های رسیده به در زمان مسئولیت «نجیب‌زاده» و «سراج»، در سال‌های ۹۴ و ۹۵ افراد زیر (ف)، (ک)، (س)، (ا) (ش) (ا ) (م) (ا ) (م) (ا) (ص) (م) (ح) (ح) (س) (م) (م) (س) (ح) بکار گرفته شدند.
به گزارش کبنا، تخلفی که در بکارگیری اینها صورت  گرفته شده  است که اولاً مدرک خیلی از اینها کارشناسی ارشد به بالاست و به صورت نیروی خدماتی با مدرک دیپلم به کار گرفته شده‌اند. ثانیاً برای تمامی اینها سوابقی که لحاظ شده سه سال به بالا ذکر شده در صورتی که تمامی اینها به استثنای آقای (ح)، (ا)،( ا)،(ص) تماماً یک سال یا کمتر از یکسال سابقه کار در دانشگاه را نداشته‌اند و بدلیل رابطه و پارتی در دانشگاه مشغول بکار شده‌اند.

منتشر شده در :2016/12/27 - 04:12|شناسه خبر: 30472 634 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه