امروز :سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۷:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جناب منطقیان این مملکت نیازی به راهنمایی های شما ندارد

جناب منطقیان شما از انصاف حرف زدید، آیا این انصاف بود که سران جبهه سیاسی شما با بازی دادن افکار عمومی و سرمشق گرفتن از شبکه های معاند نظام و فریب دادن قشر زیادی از مردم آنان را در مقابل نظام دادن و همان امام خمینی کبیر که شما و اربابان تان به آن پایبند بودید در رفتار تان در این امتحان تاریخی نقض کردید و باعث سردادن رکیک ترین توهین ها به امام و انقلاب شدید و خوراک رسانه های بیگانه شد که همچون پنجه ای شیطانی بر چهره انقلاب اسلامی ایران بود.

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان راه ملت است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان راه ملت می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

راه ملت:سید مجتبی خوش رفتار

از زمانی که جریان فتنه در روز قدس و ۱۳ آبان سال ۸۸ بر اصلی تریت شعار  انقلاب اسلامی یعنی “مرگ بر اسرائیل” و “مرگ بر آمریکا” ضربدر کشید وشعارهای انحرافی و خلاف مبانی امام وانقلاب سر دادند، تا هتک حرمت بزرگترین مقدسات مردم ایران خیلی طول نکشید. فتنه گران با هتاکی به امام راحل در ۱۶ آذر قلب ملت ایران را به درد آورد اما وقتی کار به جسارت به  ابا عبدالله حسین(ع) و هتاکی به روز مقدس عاشورا کشید، ملت بیدار ایران اسلامی با اقتدا به ولایت مطلقه فقیه حماسه پرشو و شعور نهم دی ماه ۸۸ را بوجود آوردند.

حال که به سالروز حماسه نهم دیماه نزدیک شدیم، فردی با ایراد چند خط نوشته سعی در مخدوش کردن این حماسه بزرگ را دارد که به جناب منطقیان عرض می کنیم این روز در تاریخ سیاسی نظام انقلاب اسلامی ثبت شد و با گفتن جملاتی که بیشتر سرمشق رسانه های آبکی غربی آمریکایی برای شما و اربابان شما که قافیه سیاست را در مردم سالاری دینی باختید، از بین نمی رود بلکه با این اعلام مواضع از سوی شما و اربابان تان فقط عداوت شما با آرمان های امام و انقلاب و اصل ولایت فقیه روشن تر می شود.

جناب منطقیان شما از انصاف حرف زدید، آیا این انصاف بود که سران جبهه سیاسی شما با بازی دادن افکار عمومی و سرمشق گرفتن از شبکه های معاند نظام و فریب دادن قشر زیادی از مردم آنان را در مقابل نظام دادن و همان امام خمینی کبیر که شما و اربابان تان به آن پایبند بودید در رفتار تان در این امتحان تاریخی نقض کردید و باعث سردادن رکیک ترین توهین ها به امام و انقلاب شدید و خوراک رسانه های بیگانه شد که همچون پنجه ای شیطانی بر چهره انقلاب اسلامی ایران بود.

جناب منطقیان این مملکت نیازی به راهنمایی های شما ندارد که بیشتر باعث جهت دادن های غلط می شود اگر در واژه نامه سیاسی جمهوری اسلامی ایران واژه فقته و نهم دیماه بوجود آمد اولین بار از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی بیان شد که امثال شماها که در قبال دموکراسی فقط مشی سیاست به شرط چاقو را در پیش گرفتید باید به مذاق تان خوش نیاید و توصیه می کنیم که دوباره وصیت نامه سیاسی امام خمینی کبیر که معمار انقلاب اسلامی است بازخوانی کنید تا آن وقت بفمید انصاف در جمهوری اسلامی چیست.

جناب منطقیان مردم این کشور جواب فتنه گران و سران فقته را در حماسه نهم دی ماه دادن و نیازی نیست شما برای مردم و ولایت تکلیف تعیین کنید و توصیه می کنم که بیشتر دنبال این باشید که شکست جبهه سیاسی خود در کهگیلویه که چندین دوره است در انتخابات مجلس شورای اسلامی با پیروزی نامزدهای جبهه رقباتان تمام می شود و بیشتر هواداران این طیف سیاسی امثال شما را از عوامل بارز عدم وحدت می دانند و نتوانستید در سبد رای مردم کهگیلویه رای اخذ کنید.

جناب منطقیان آیا این انصاف بود که بفرموده رهبری معظم انقلاب اسلامی اربابان شما برای دشمنان قسم خورده نظام یعنی استکبار جهانی بازی کردید و دلخوش به خنده ها و عده های شیطانی آنها شدند و خون به دل امام و شهدا و خانواده شهدا کردند و آسایش و امنیت را از عموم مردم گرفتند و سبب بوجود آوردن بیشترین فشار ها در مجامع بین المللی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و به شما می گوییم که هرکس منافع خود را به منافع نظام ترجیح دهد، فتنه گراست که سران شما همین اشتباه محاسباتی را کردند و از نظام و مردم در نهم دی ماه ۸۸ نمره مشروطی گرفتند.

*حال به بازخوانی فتنه و حماسه نهم دیماه در کلام مقام معظمی رهبری می پردازیم*

نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد.(بیانات در دیدار هزاران نفر از مردم استان گیلان‌ ۱۳۸۹/۱۰/۸)

در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد.(خطبه‌های نماز جمعه‌ی تهران در حرم امام خمینی (ره) در بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۳۸۹/۳/۱۴)

حرکت عظیم روز چهارشنبه‌ی نهم دی ماه حجت را بر همه تمام کرد. مسئولین قوه‌‌‌‌‌ی مجریه، مسئولین قوه‌‌‌ی مقننه، مسئولین قوه‌‌‌‌ی قضائیه، دستگاه‌‌‌های گوناگون، همه میدانند که مردم در صحنه‌‌‌اند و چه میخواهند.(بیانات در دیدار مردم قم در سالگرد قیام نوزدهم دی ماه ۱۳۸۸/۱۰/۱۹)

مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ی بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعیشان این بود. میخواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند، و نتوانستند.( ۱۳۸۸/۱۱/۱۹)

ایراد کار بسیاری از کسانی که در لغزشگاه‌های بی‌بصیرتی لغزیدند و سرنگون شدند، این است که نگاه نکردند و چشم خودشان را بر یک حقایق واضح بستند. انسان باید نگاه کند؛ وقتی که نگاه کرد، آنگاه خواهد دید. ما خیلی اوقات اصلاً حاضر نیستیم یک چیزهائی را نگاه کنیم. انسان می‌بیند منحرفینی را که اصلاً حاضر نیستند نگاه کنند.

باشد که رستگار شوید…

منتشر شده در :2016/12/28 - 02:12|شناسه خبر: 30473 1172 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه