امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۹:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امام جمعه قلعه رئیسی:

اولین خواسته هم طیفان استاندار در دیدار با رفسنجانی عزل او بود/ عامل تخریب دولت مدیرانی ناکارآمد که غیرقانونی بستگان خود را استخدام کردند

اولین خواسته هم طیفان استاندار در دیدار با رفسنجانی عزل او بود/ عامل تخریب دولت مدیرانی ناکارآمد که غیرقانونی بستگان خود را استخدام کردند

مدیرانی که پست مدیریتی آن‌ها غنیمت و پاداش تلاش انتخاباتی آن‌ها است مدیرانی که غیرقانونی اقوام و بستگان خود را استخدام می‌کنند آن‌ها دولت را تخریب؛ مدیرانی که نمی‌توانند دو کلام حرف بززند و خدمات دولت را بیان کنند آن‌ها دولت را تخریب می‌کنند.

راه ملت:

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی ادامه داد: عواملی مانند تقوا، حفظ عفت، رعایت حقوق، شرکت در غم و شادی یکدیگر، وجود فرزند و کنترل عوامل مزاحم در حفظ و ثبات حیات خانواده مؤثر است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه دلایل اثبات نبوت پیامبر اسلام (ص) اشاره و تصریح کرد: یکی از جنبه‌های قوی اعجاز قرآن مسئله فصاحت و بلاغت است قرآن در عصری نازل شد که ادبیات عرب در اوج عظمت خود بود تنها امتیاز عرب همین دانش فصاحت و بلاغت بود.

صلواتی در خطبه دوم با دعوت به تقوای الهی، ملاک کرامت آدمی را معیار پذیرش اعمال و مرکب راهوار سعادت تقوا دانست.

وی به روز دوشنبه ۱۳دی سالروز ابلاغ پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورپاچف رهبر شوروی سابق اشاره و افزود: بیداری اسلام زمینه این است که روزی شاهد از هم پاشیدن همه دنیای مادی‌گری و کفر در راس آمریکا و اروپا خواهیم بود و جدی نگرفتن پیش بینی امام راحل توسط گورپاچف سبب از هم پاشیدن شوری سابق شد و این یک درس بزرگ بود.

امام جمعه قلعه رئیسی به رسوایی جدید فتنه گران علیه ملت ایران در افشا شدن نامه نگاری آن‌ها با رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره و تاکید کرد: در ایام بصیرت و میثاق امت با ولایت هستیم و امروز نیاز اصلی جامعه بصیرت و تحلیل سیاسی است و آنچه سبب شد امام حسن (ع) شکست بخورد این بود که تحلیل سیاسی در مردم نبود آنچه که مولا علی (ع) قدرتمند‌ترین آدم تاریخ را آن گونه مظلوم کرد نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود.

صلواتی خاطرنشان کرد: امروز هم اگر ملت ما قدرت تحلیل نداشته باشند راه را نشناسند دوست و دشمن را نشناسند به خطا می‌روند ما باید ملت حق شنو، حق گو و حق محور باشیم و معیار و ملاک حق در زمان غیبت امام عصر ولایت فقیه که قطب نما است و امروز هر جریان سیاسی و هر شخصیتی که با ولایت زاویه دارد سبب گراهی مردم و خود و جریانش از مسیر حق منحرف خواهند شد.

وی تصریح کرد: هرکسی که امروز دشمن از او تعریف می‌کند و دشمن مردم را تشویق به راه و روش او می‌کند از کشتی انقلاب پیاده شده و از خط انقلاب فاصله گرفته است.

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از حضور مردم و مسئولین در مراسم ۹دی امسال عنوان کرد: لازم است از همه کسانی که در مراسم یوم الله ۹دی شرکت کردند از استاندار، مسئولین ارشد، فرمانداران و بخشداران که هم دوش ملت این روز را گرامی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

صلواتی با انتقاد از صحبت استاندار که گفتند دولت در تریبون‌های نماز جمعه تخریب می‌شوند اضافه کرد: تریبون نماز جمعه متعلق به نظام اسلامی و تریبون ولایت است دولت جزء نظام اسلامی است بنده در هر دو خطبه برای موفقیت دولت دعا می‌کنم اما وقتی از مدیران ارشد استانی دعوت می‌کنیم که بیایند در روز جمعه خدمات دولت را بیان کنند و مردم را امیدوار کنند ولی آقایان به خودشان زحمت نمی‌دهند اینجا است که دولت مظلوم واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه عامل تخریب دولت مدیران ناکار آمد است خاطرنشان کرد: مدیرانی که پست مدیریتی آن‌ها غنیمت و پاداش تلاش انتخاباتی آن‌ها است مدیرانی که غیرقانونی اقوام و بستگان خود را استخدام می‌کنند آن‌ها دولت را تخریب مدیرانی که نمی‌توانند دو کلام حرف بززند و خدمات دولت را بیان کنند آن‌ها دولت را تخریب می‌کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی تبیین کرد: تریبون نماز جمعه تریبون دولت یاور و استاندار یاور است همچنان که وقتی عده‌ای از هم طیفان حضرتعالی به دیدار رفسنجانی رفتند اولین خواستشان عزل و برکناری شما بود اما امامان جمعه ضمن تقبح این نوع اخلاق و رفتار با تمام وجود از حضرتعالی حمایت کردیم جناب آقای استاندار «این تذهبون» به کجا چنین شتابان می‌روید.

—————————–

سید حسن آرمند

منتشر شده در :2016/12/31 - 12:12|شناسه خبر: 30484 820 بازدید
گزارش خطا:
توجه این خبر بدون دخالت انسانی و بصورت کاملا اتوماتیک از وب سایت "پایگاه خبری کبنانیوز" دریافت شده است لطفا در صورت مغایرت با قوانین نظام جمهوری اسلامی یا اشکلات دیگر احتمالی در نوشتار روی دکمه گزارش خطا کلیک کنید.

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه