امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۴۵:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از دوگانه سوز شدن نانوایی‌ها در شهر دهدشت تا تامین سوخت عشایر در مناطق صعب العبور

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تمام نانوایی های شهر دهدشت به وسیله گاز کار می‌کنند، گفت: با توجه به احتمال برودت هوا در فصل زمستان و احتمال افت فشار گاز می‌طلبد که برای تهیه نان مردم در مواقع ضروری تدبیری اندیشیده شود.

راه ملت:نشست ستاد سوخت شهرستان کهگیلویه با حضور اعضای این شورا در سالن اجتماعات فرمانداری شهر دهدشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این نشست با اشاره با اهمیت بحث پدافند غیر عامل و آمادگی دستگاه‌های اجرای و خدماتی شهرستان در حوادث و اتفاقات غیرمترقبه، اظهار داشت: در شهردهدشت نانوایی با سوخت دوگانه سوز نداریم.

علی پوزش با بیان اینکه تمام نانوایی‌های شهر دهدشت به وسیله گاز کار می‌کنند، گفت: با توجه به احتمال برودت هوا در فصل زمستان و احتمال افت فشار گاز می‌طلبد که برای تهیه نان مردم در مواقع ضروری تدبیری اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه در بخش‌های دیشموک و چاروسا نانوایی‌ها از گازوئیل استفاده می‌کنند،عنوان کرد: نیاز است که مسئولان مربوطه با تجهیز تعدادی از نانوایی‌های شهر دهدشت به سوخت دوم( گازوئیل) برای مواقع بحرانی آماده باشند.

رئیس پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان کهگیلویه در این جلسه با بیان اینکه تا کنون در زمینه توزیع نفت و گازوئیل برای مناطق صعب‌العبور شهرستان مشکلی نداشته‌ایم، گفت: کالابرگ شماره ۳۸ جهت توزیع نفت سفید برای استفاده روستائیان و عشایر اعلام شده است.

امیر حسین سبزی پور با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۲۹ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۸۰۰ لیتر بنزین در سطح شهرستان کهگیلویه توزیع شده، افزود: در این مدت نیز ۱۱ میلیون ۶۱۱ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل و ۶ میلیون ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در تمام بخش‌های شهرستان توزیع شده است.

رئیس امور عشایر شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه تا کنون در هر سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده میزان ۵۸۸ هزار لیتر نفت سفید بین عشایر توزیع شده، تصریح کرد: هیچگونه محدودیتی در خصوص حمل و توزیع سوخت مورد نیاز عشایر نداریم.

خداداد اجتهادی با بیان اینکه ۱۲ مخزن برای تامین سوخت زمستانه عشایر در سطح شهرستان کهگیلویه در نظر گرفته شده است، گفت: با توجه به صعب‌العبور و سردسیر بودن مناطق عشایری اولویت را به مناطق دور دست و با نیاز ضروری اختصاص داده‌ و تا الان در خصوص تامین سوخت عشایر هیچ گونه مشکلی نداشتیم.

رئیس تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه خدمات رسانی به روستائیان از عمده‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی در شهرستان است، خاطر نشان کرد: تا کنون یک میلیون و هشتصد و هشتاد هزار لیتر نفت سفید در بین روستائیان شهرستان کهگیلویه توزیع شده است.

علی محمد آبخوش با بیان اینکه ۶۵ عامل توزیع نفت در سطح روستاهای شهرستان کهگیلویه وجود دارد، بیان کرد: تا الان میزان یک میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای بخش دیشموک، ۵۲۰ هزار لیتر در قلعه رئیسی، ۳۱۱ هزار لیتر در حوزه دشمن زیاری و ۶۰ هزار لیتر در روستاهای حوزه مرکزی شهرستان کهگیلویه توزیع شده است.

وی افزود: به دلیل گازدار شدن تعدادی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه در این روستاها نیازی به توزیع نفت سفید نیست.

گزارش از امیررضا برنگ پور

منتشر شده در :2017/01/01 - 06:01|شناسه خبر: 30488 542 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه