امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۲:۵۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان تبادل سیاسی دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب/تمامیت خواهی طیف اکثریت و حرکات و عدم دیپلماسی طیف اقلیت دهدشت را در پسرفت قرار داد

یک فعال سیاسی گفت: آتش سوزی اخیر در دهدشت نقطه تلاقی انتخابات قومیتی و شورایی فرسایشی با خواسته های آرمان شهری است.

به گزارش خبرنگار راه ملت: فرشید عزیزی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی تا روزی که توان داشت برای زندگی مردم ایران دائم در حال تلاش و برنامه ریزی بود و هیچ گاه برای پیشبرد اهداف اجتماعی دریغ نکرد.

وی فقدان از دست دادن ایشان را تاسف بار و غم انگیز عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم نسل جوان جای خالی ایشان را پر کنند.

عزیزی اظهار کرد: فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی پایان اعتدال بین اصولگرا و اصلاح طلب و پایان تبادل سیاسی این دو جناح است.

این فعال سیاسی در ادامه همچنین فقدان از دست دادن هاشمی رفسنجانی را همراه با بیم و امید بین دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب دانست و تصریح کرد: بیم از تقابل دو جناح و نبود میانجی سیاسی بزرگ و امید تغییر نسل سیاسی.

عزیزی در ادمه با یادآوری آتش سوزی یک واحد دوطبقه در دهدشت گفت: این آتش سوزی نقطه تلاقی انتخابات قومیتی و شورایی فرسایشی با خواسته های آرمان شهری است.

وی معیارهای انتخاباتی مردم شهرستان کهگیلویه به هنگام انتخابات را منسوخ، قومی و قبیله ای دانست و بیان کرد: همین مردم فردای انتخابات با معیارهای آرمانی از شهردار کار میخواهند.

عزیزی با بیان اینکه هر ۹ نفر اعضای شورای کنونی دهدشت انرژی شهرداری را به تحلیل بردند، همه آنها را دخیل در آتش سوزی اخیر دانست و گفت: تمامیت خواهی طیف اکثریت از یک طرف و حرکات و عدم دیپلماسی طیف اقلیت باعث شد شهر ما در پسرفت قرار بگیرد.

وی خواستار تغییر در معیارهای انتخابات از مردم طبق خواسته های آنها شد و اظهار کرد: مردم با رای نهی به ۹ نفر اعضای کنونی شورا، چارچوب مشخص را برای دیگر افرادی که قصد حضور در این دور از انتخابات را دارند فراهم کنند.

این فعال سیاسی خطاب به کسانی که قصد حضور در این دور از انتخابات شورای شهر را دارند گفت: خواهش میکنم اگر اتحاد و توان در خود می بینید و طرح و برمانه ای دارید که شهرداری را از حالت فعلی در بیاورید وارد صحنه شوید و اگر دلیل ورود کسی طایفه پرجمعیت باشد همان بهتر نیاید.

وی اضافه کرد: کاندیدای که توان خود را بر طایفه اش بگذارد فردا وقت ندارد که برای مردم کاری انجام دهد و تمام انرژی خود را برای قوم و قبیله اش صرف می کند.

عزیزی فاصله خواستن تا توانستن را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: کسانی که قصد حضور در صحنه را دارند انتخابات را تبدیل به بازار مکارانه نکنند

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2017/01/15 - 12:01|شناسه خبر: 30521 867 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه