امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۶:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آخرین وضعیت بارندگی‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/ارتباط ۶۴ روستا مسدود است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت بارندگی‌ها در این استان، گفت: هم‌اکنون ارتباط ۶۴ روستای استان مسدود است.

راه ملت: سید علی وفایی‌مقدم با اشاره به ادامه بارش‌ها در نواحی مختلف استان اظهار داشت: از ظهر امروز تا امشب میزان بارش‌ها نسبت به شب گذشته افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بخش‌های دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه و در بخش‌های لوداب و مارگون شهرستان بویراحمد ارتباط ۶۴ روستای استان مسدود شده است.

وفایی‌مقدم عنوان کرد: اعضای شورای هماهنگی و نیروهای ستاد بحران در حوزه راهداری، هلال احمر، اورژانس، راه و شهرسازی، مدیریت بحران، فرمانداران و شهرداران برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار هستند.

وی بیان کرد: در پی این بارش‌ها، آبگرفتگی در محله بختیاری‌های شهر یاسوج و سرآبتاوه گزارش شده بود که همکاران ما در حال رفع این مشکل هستند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق شهر لنده نیز در پی این بارندگی‌ها برای ساعاتی قطع شد که با تلاش شرکت توزیع نیروی برق شهرستان و استان این مشکل برطرف شد.

وفایی‌مقدم ابراز کرد: علاوه بر قطع ارتباط جاده‌های روستایی، در برخی محورهای مواصلاتی استان از جمله محور شیراز ـ یاسوج شاهد ریزش‌ جاده بودیم که این مشکل نیز به کمک حوزه راهداری برطرف شد.

وی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، این سامانه بارشی امشب و فردا از استان خارج می‌شود، این احتمال وجود دارد که فردا سامانه بارشی نداشته باشیم، اما از پس فردا سامانه جدید وارد استان می‌شود.

منتشر شده در :2017/02/13 - 04:02|شناسه خبر: 30984 701 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه