امروز :پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۹:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک رئیس نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز مهندس

و یا راهی خواهند ساخت.
شکوفایی تمدن بشری برآیند ایده های مهندسان تلاش گر است.

برای مهندسان بن بستی وجود ندارد. یا راهی خواهند یافت
و یا راهی خواهند ساخت.
شکوفایی تمدن بشری برآیند ایده های مهندسان تلاش گر است.

فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمام مهندسان شهرستان کهگیلویه  به ویژه اعضای گرانقدر سازمان نظام مهندسی  کهگیلویه تبریک می گوییم .خواجه نصیرالدین طوسی از سرشناس‌ترین شخصیت‌های علمی تاریخ است که القاب فیلسوف، متکلم، فقیه، دانشمند، ریاضیدان، منجم و مهندس را به خود اختصاص داد و به« استاد البشر» معروف گردید. نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند جامعه مهندسین کشور در تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران انجام گرفته است.
وهمواره سهم عظیمی از سرمایه‌های ملی کشور در قالب احداث واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، بهداشتی، فرهنگی و غیره صرف پروژه‌های ساختمانی و صنایع وابسته به آن می‌شود که برای بهره‌برداری مناسب از این حجم زیاد ثروت ملی، رعایت اصول فنی و استانداردهای کیفیت در طراحی و تولید، انتخاب مآرا
ح ساختمانی و استفاده از نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده از اولین درجه اهمیت برخوردار است
مهندس در اندیشه و تاریخ ارزنده ایران اسلامی یادآور و تداعی کننده ابتکار، نواوری و خلاقیت است که زمینه‌ساز رشد و محرک موتور پیشرفت کشور خواهد بود.
در سال « اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، مهندس ایرانی می‌تواند با اراده مثال‌زدنی خویش زمینه‌ساز کاهش‌ وابستگی اقتصاد به درآمدهای نفتی و متعاقب آن تحقق اقتصاد مقاومتی براساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشد.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید مهندس، پنجم اسفندماه روز مهندس را به خانواده شهدای عزیز و تمامی مهندسان این مرزوبوم تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این قشر فعال و پویا را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

مهندس سید عنایت اله جهان آرا

رئیس نظام مهندسی  ساختمان شهرستان کهگیلویه

منتشر شده در :2017/02/23 - 08:02|شناسه خبر: 31089 855 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه