امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۲۶:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان:

حرکت عظیم راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی است

با اردوی راهیان نور واعزام جوانان به مناطق جنگی راه شهیدان را به نسل جوان معرفی می کنیم و اینکه راه و یاد ایثار گران و جانبازان فراموش نشود.

راه ملت؛صمد برسیاه مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان در حاشیه اردو راهیان نور با بیان اینکه توسعه راهیان نور به نفع فرهنگ انقلابی و اسلامی است، اظهار داشت: از زمانی که اردوهای راهیان نور شکل گرفت تاثیرگذاری خود را بر روی مردم می‌گذاشت و این وظیفه ماست که هم اکنون نسل کنونی را در این اردوها با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در برگزاری اردوهای راهیان نور باید به بحث محتوایی آن بیشتر توجه کرد افزود: تربیت راوی و کسانی که بتوانند آنچه که در جنگ تحمیلی اتفاق افتاده را همه ساله برای زائرین راهیان نور به خوبی نقل کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی افزود: با اردوی راهیان نور واعزام جوانان به مناطق جنگی راه شهیدان را به نسل جوان معرفی می کنیم و اینکه راه و یاد ایثار گران و جانبازان فراموش نشود.

 

برسیاه تصریح کرد: حرکت عظیم راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی است واگر می خواهیم این فرهنگ را به نسل چهارم منتقل کنیم هیچ راهی جزو اعزام کاروان راهیان نور نداریم

منتشر شده در :2017/03/01 - 12:03|شناسه خبر: 31098 582 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه