امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۲:۱۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعال رسانه ای کاندیدای شورای شهر یاسوج شد (+عکس)

فعال رسانه ای کاندیدای شورای شهر یاسوج شد (+عکس)

سجاد نوبهار از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان با سابقه بیش از یک دهه فعالیت رسانه ای با حضور در فرمانداری بویراحمد رسما کاندیدای شورای شهر یاسوج شد.به گزارش «بویر نیوز»، نوبهار هم اکنون مدیر خبرگزاری بین المللی تسنیم, رئیس …

سجاد نوبهار از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان با سابقه بیش از یک دهه فعالیت رسانه ای با حضور در فرمانداری بویراحمد رسما کاندیدای شورای شهر یاسوج شد.

به گزارش «بویر نیوز»، نوبهار هم اکنون مدیر خبرگزاری بین المللی تسنیم, رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد, بازرس انجمن اهدا عضو استان, مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رهروان ولایت و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات است.

این فعال فرهنگی و اجتماعی در حاشیه ثبت نام در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نظرتان چه فردی اصلح است اظهار داشت:تخصص، مدیریت، توانمندی،صداقت،شجاعت در رفتار و گفتار، داشتن طرح و برنامه، قدرت بیان،ترجیح منافع عمومی بر منافع خصوصی و … از شرایط اصلح است.

نوبهار عنوان کرد: برای پیشرفت ابتدا به مطالعه و سپس طرح و برنامه نیازمندیم،سپس به عواملی دلسوز برای اجرای برنامه بدون کم و کاست.
آیا دوستان کاندیدا وقتی را صرف مطالعه یاسوج زیبا و مسائل و مشکلات آن نموده اند. دوستان فقط ثبت نام می کنند و به جای مطالعه و طرح و برنامه صرفا به تبلیغات می پردازند.

وی ادامه داد: یکی از الگوهای مهم در نحوه مطلوب اداره شهر،الگوی مدیریتی حکمرانی شهری است که در آن تصمیم گیری و سیاست گزاری برای اداره شهر با مشارکت همه منابع قدرت شهری شامل کنشگران بخش های دولتی، خصوصی و مدنی انجام می شود. در این الگو حکمرانی شهری مبتنی بر مولفه های نظیر پایداری، تمرکززدایی، برابری، کارایی و شفافیت و پاسخگویی است.

نوبهار تصریح کرد: با مهندسی اجتماعی خردنگر به محلات توجه کنیم، حق انتخاب بیشتر به ساکنین محلات اعطا کنیم و از شر فرایند کلان نگری مدیریت شهری بحران زده که سراسر کاستی و نقص است رهایی پیدا کنیم.

این فعال فرهنگی و رسانه ای افزود: از طریق توجه به سیاست های محلی و سرمایه های اجتماعی و فرهنگی و محیطی به سمت توسعه پایدار محلی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه ما ساکن شهر جهانی یا شهر پست مدرن نیستیم پس بیائید به ساختن شهر مطلوب برای ساکنان یاسوج فکر کنیم اظهار داشت: بهداشت، محیط، حمل و نقل، کاربرد زمین، هنر و فرهنگ، ورزش و سرگرمی و نشاط، آموزش، گردشگری از ارکان اصلی برای توسعه به شمار می روند. با بکارگیری درست این عناصر توسعه یاسوج را رقم بزنیم.

نوبهار با تاکید بر اینکه وظیفه شورای شهر کارآفرینی و اشتغالزایی نیست ،وظیفه شورای شهر تلاش برای کم کردن جریمه های ماده 100 نیست بیان کرد: وظیفه شورای شهر کمک به بازآفرینی هویت شهری در قالب قوانین است که براش تبیین شده و وظیفه شهروندان مطالبه گری است حالا هرکس می خواهد رای بیاره باید هرلحظه آماده پاسخگویی به مطالبات به حق و عمومی مردم باشد.

وی ابراز کرد: متاسفانه یک آفت بزرگ که در یاسوج باب شده اینه که جزیی ترین حق های این مردم شریف داره با منت و به عنوان گزارش کار به آنان داده می شود و یکی از تمرین هایی مردم عزیز یاسوج باید تمرین مطالبه گری حقوق اولیه باشد.

منتشر شده در :2017/03/27 - 02:03|شناسه خبر: 31252 568 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه