امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۴:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همه ی مردم با شرکت حداکثری در انتخابات امسال قدرت نظام را به رخ دشمنان بکشانند/اعتبار سال96 استان1200میلیاردتومان می باشد/اگر برجام نبود کشوری همانند ونزوئلا داشتیم!

همه ی مردم با شرکت حداکثری در انتخابات امسال قدرت نظام را به رخ دشمنان بکشانند/اعتبار سال96 استان1200میلیاردتومان می باشد/اگر برجام نبود کشوری همانند ونزوئلا داشتیم!

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: من از هر چیزی حاضرم بگذرم بخاطر کمک به رشد و توسعه استان؛ هر غرور و تکبری را کنار گذاشتم تا شاید منجر به کمک به مردم شود و این سیاست ماست که بحمدالله تا کنون جواب داده است.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس عصر امروز سید موسی خادمی در آیین کلنگ زنی بیمارستان32 تخت خوابی شهرستان چرام ضمن تبریک سال نو و امیدواری سالی پر برکت برای مردم کشور و شهرستان بیان کرد: در سال جاری کشورمان با دو انتخابات محلی شورای اسلامی شهر و روستا و  ریاست جمهوری مواجه است که هر دوی آنها در اداره کشور بسیار تاثیر دارند.

خادمی گفت: شورای شهر و روستا مظهر حاکمیت مردم بر موضوعات داخلی خودشان است و در قانون نظام جمهوری اسلامی نیز پیش بینی شدده است.

 

وی  با بیان اینکه مدیریت های محلی کم کم اختیار امور را در اختیار گرفته و مردم کارهای  را خودشان مدیریت می کنند، افزود: با رشد جمعیت، دولت ها با دل کندن از مسئولیت ها و بخشی از اختیارات  آنها در آینده نزدیک به شوراها محول می شود و این نهاد جایگاه بهتری پیدا خواهند کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:با توجه به آمار موجود، چهار هزار و 600 نفر متقاضی عضویت در شوراها هستند که در یک انتخابات رقابتی بیش از دو هزارو 500 نفر آن ها قبول خواهند شد.

 

خادمی با اشاره به اینکه مهمتر از انتخابات شورای شهر، انتخابات ریاست جمهوری است ،تصریح کرد: همه صاحب نظران مهمترین موضوع پس از انقلاب در مدیریت اداره کشور را انتخابات ریاست جمهوری عنوان می کنند که این بر اهمیت آن نیز می افزاید.

 

وی  گفت : همه مردم با شرکت حداکثری خود در انتخابات قدرت نظام را به رخ دشمنان کشانده و با انتخاب خود بزگ زرینی دیگر برای جمهوری اسلامی در منطقه و جهان بالاتر رقم می زنند.



استاندار  کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مردم این استان همیشه در انتخابات خوب شرکت کرده اند، بیان کرد:  این بهار که نشان دهنده اعتدال است، مردم بار دیگر در انتخابات این بهار را نشان خواهند داد.

 

خادمی با بیان اینکه عمق توسعه نیافتگی استان بسیار بالا است، ادامه داد: اگر همه ما باهم باشیم معلوم نیست بتوانیم برای رفع این مشکلات موفق شویم چه برسد به اینکه بخواهیم انرژی همدیگر را خنثی کنیم.

 

وی بمهمترین دغدغه خود را کمک به رشد و توسعه استان عنوان کرد و افزود: هر غرور و تکبری را کنار گذاشتم تا شاید منجر به کمک به مردم شود و این سیاست ماست که بحمدالله تاکنون جواب داده است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در نظام بودجه بندی یک دولت شروع به کار کردن و گنجاندن بسیار مهم و دشوار است چرا که با همین وضعیت مشکلات مهم شهرستان همچون پروژه آبرسانی و جاده های ارتباطی در دستور کار است .

 

 خادمی با بیان اینکه در سال91 درآمد نفت 130میلارد دلار بود، ادامه داد: در سال95  این درامد به 33میلیارد  دلار رسیده است و دولت نیز همانند یک خانواده بوده که حقوق2 میلیونی آن به 50هزار تومان رسیده است.

 

اگر برجام نبود شاید کشوری همانند ونزوئلا داشتیم

 

وی افزود:دولت در سال94 و  95با چنین مشکلی روبرو شد و درآمدهای دولت اینگونه کاهش یافت، بنابراین اگر آثار برجام طوری که ما توانستیم محدودیت های فروش نفت را حذف کنیم و همچنین مدیرت دولت در این مباحث نبود، شاید کشوری همانند ونزویلا داشتیم.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان سخنانش اضافه کرد: با این شرایط کشور مدیریت شد و برخی پروژه ها به این علت کمبود اعتبار داشتند، همین استان ما امسال نزدیک به1200میلیارد تومان اعتبار در اختیارش گذاشته شد که نسبت به گذشته افزایش 100درصدی داشته است.

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/03/27 - 08:03|شناسه خبر: 31279 450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه