امروز :پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۷:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ابتکار، خادمی، تاج گردون و هاشمی پور درگذشت دکتر ولوی را تسلیت گفتند (+متن پیام تسلیت)

ابتکار، خادمی، تاج گردون و هاشمی پور درگذشت دکتر ولوی را تسلیت گفتند (+متن پیام تسلیت)

مسئولان استانی و کشوری درگذشت دکتر حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمدی استان فارس را به همکاران و به جامعه هنرمندان تسلیت گفتند.به گزارش «بویر نیوز»، متن پیام تسلیت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت …

مسئولان استانی و کشوری درگذشت دکتر حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمدی استان فارس را به همکاران و به جامعه هنرمندان تسلیت گفتند.

به گزارش «بویر نیوز»، متن پیام تسلیت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

وفات مدیر توانمند، اندیشمند و فداکار سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر حمزه ولوی سبب تالم و تاثر فراوان است.

او که سابقه ای طولانی در فعالیت برای محیط زیست کشور داشت، از مدیران موفقی به حساب می آید که خدمات ارزشمندی به کشورش کرده است. مرحوم دکتر ولوی هیچ لحظه ای از کوشش برای محیط زیست فروگذار نکرد و حاصل عمرش موید این کوشش هاست.

او از مدیران خوشنام و موفق دولت بود و چه در دوره پیش از مدیریت و در زمان مدیریتش دستاوردهای قابل توجهی داشت.

درگذشت این انسان متفکر و تلاشگر را به جامعه دوستداران محیط زیست و به خصوص به خانواده سربلند و عزیز این همکار گرامی تسلیت می گویم.

 

معصومه ابتکار

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور

 

گفتنی است مرحوم حمزه ولوی از روستای القچین سفلی شهرستان چرام کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکترا در رشته زیست شناسی (اکولوژی – جانوران دریا) از دانشگاه خرمشهر بود و در کارنامه خود مسئولیت هایی مانند معاونت اداره کل محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را داشت.

ولوی امروز براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

**************************************************************************************

سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی درگذشت دکتر حمزه ولوی مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان فارس که از شاعران برجسته و فرهیخته و مدیران متخصص و متعهد بوده را به مردم، مسئولان و هنرمندان استان های فارس وکهگیلویه و بویراحمد و به ویژه خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت.

متن پیام سید موسی خادمی در خصوص درگذشت این مسئول متخصص، هنرمند و شاعر برجسته هم استانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تالم با خبر شدیم همزمان با بهار طبیعت و جلوه گری قدرت لایزال الهی مسئولی متخصص و دلسوز ، مدیرکل محیط زیست استان فارس که شاعری متعهد و ادیبی توانمند نیز بوده در اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفته و به خیل مسافران الی الله پیوست.

خبر درگذشت مرحوم حمزه ولوی ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر ابتدا برای دولتمردان دولت تدبیر و امید در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد و سپس برای اهالی فرهنگ و ادب استان و دوست داران هنر فاخر شعر این دیار است.

آن مرحوم مغفور از جمله نخبگان فرهیخته و سخن‌سرایان برخاسته از دیار ادب‌پرور شهرستان چرام بوده که شعرش جلوه‌گاه غم‌ها و شادی‌های مردم و خاستگاه واقعی فرهنگ و هنر ناب و اصیل این دیار بوده و بدون شک نقشی ماندگار در صحنه ی ادبیات استان از وی به یادگار خواهد ماند.

مرگ آغاز زندگی جاوید است و خوشا به حال آنانکه نیک نامی دنیای فانی را ره توشه ای ساختند برای دنیای باقی و نام شان در این سرا و روح شان در سرای دگر جاودانه خواهد شد.

اینجانب با نهایت تاسف و تالم فراوان، ضایعه جبران ناپذیر درگذشت این مسئول متعهد و متخصص و ادیب و چهره نام آشنای فرهنگ و هنر را به جامعه فرهنگی و ادبی و مردم ولایتمدار استانهای کهگیلویه و بویراحمد و فارس ، خانواده سبز پوش محیط زیست و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه حضرت سبحان برای بازماندگانش صبر و شکیبایی و طول عمر با عزت مسئلت دارم .

سید موسی خادمی _ استاندار کهگیلویه و بویراحمد

******************************************************************************************
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ»

« إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون »

مرگ حق است و رفتن به سوی معبود غایت هر انسانی است. اما عروج بزرگمردانی که پیشتر در مکتب خدمت وهنر پیشتاز بوده و بیشتر در قلوب مردم جای دارند بسی سنگین و طاقت فرساست. خبر آمد شمع وجود دکتر حمزه ولوی ، مدیر کل محیط زیست استان فارس واز چهره های ماندگار هنر و ادبیات ، به خاموشی گرایید و روح بلند آن هنرمندفرزانه به خالق لوح و قلم پیوست و جامعه ی هنری استان را عزادار نمود.

آن استاد ارزشمند و دلسوز در عمر پر برکت خویش منشأ خدمات متعدد علمی ،مدیریتی و هنری با تکیه بر دانش٬ تقوی و اخلاق حسنه گردیدند. انبوه خدمات و آثار هنری اش انشاءالله مصداق خیر ماندگار و تسلی بخش فقدان آن چهره ماندگار هست. و استاد از مصادیق واقعی شعر شیخ اجل هست که فرمود « سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز »

علیهذا اینجانب در نهایت تألم و تأثر این فقدان جانسوز را به محضر جامعه علمی، دانشگاهی و فرهنگی بخصوص جامعه ی هنری و بیت مکرم و معزز آن فقید سعید و عموم مردم استان بویژه شهرستان چرام تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن عزیز به معبود پیوسته غفران و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبری جزیل توأم با عزت از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

*******************************************************************************************
“غلامرضا تاجگردون”  در صفحه اینستا گرام خود نوشت :

درفروردین ۹۵ در شب شعر بلاد شاهپور دهدشت او را زیارت کردم اشعار زیبا و دلنشینی خواند وبا او شوخی کردم به من و او لوح افتخار شهروندی بلاد شاهپور را دادند. در کمال  ناباوری دار فانی را وداع گفت.تسلیت به خانواده او وجامعه هنرمند استان و کشور.

منتشر شده در :2017/04/01 - 06:04|شناسه خبر: 31458 882 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه