امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۴۹:۵۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وضعیت اسف بار ورودی پارک جنگلی در روز انس با طبیعت/مسئولان آب و فاضلاب وعده تو خالی در رسانه ها دادندواکنش مدیر آبفای شهری بویراحمد به کنده کاری جاده پارک جنگلی یاسوج + تصاویر

وضعیت اسف بار ورودی پارک جنگلی در روز انس با طبیعت/مسئولان آب و فاضلاب وعده تو خالی در رسانه ها دادندواکنش مدیر آبفای شهری بویراحمد به کنده کاری جاده پارک جنگلی یاسوج + تصاویر

ورودی پارک جنگلی شهر یاسوجکه توسط شرکت آب و فاضلاب تخریب شده بود، مدیر این اداره در بازدید از این پارک وعده داده بود که به زودی آسفالت تا قبل از سال نو انجام می شود اما هنوز وعده آن محقق نشده است.

راه ملت: ، پایتخت طبیعت ایران، نامی آشنا برای طبیعت دوستان ایران، از طرفی دیگر همه به صراحت به زیبایی ها و جاذبه های تفریحی و توریستی استان کهگیلویه وبویراحمد، از زیبایی های دنا گرفته تا آبشارهای خروشان یاسوج و زیبای های شلال دون و جاذبه های تاریخی بلاد شاپور و حتی طبیعت وصف ناپذیر یاسوج مرکز استان چهار فصل کهگیلویه وبویراحمد که طبیعتی زیبا و دل پذیر داشته آشنا بوده و آن را می ستانید.

یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران دارای مناظر زیبا، بکر و حتی ناشناخته ای بوده که با کمی توسعه روز افزون و بودجه عمرانی در توسعه زیر ساختهای آن می توان این منطقه را مقصدی جدید در جنوب غربی ایران در کنار قله های زیبا و سر به فلک کشیده زاگرس برای مسافران قلمداد کرد.

اما شاید این نام ( پایتخت طبیعت ایران)در برهه ای توانست این شهر(یاسوج) را در بین مردم به عنوان یک جاذبه توریستی و مقصدی جدید گردشگری تبدیل کند، در 30 اسفندماه 95 این سایت خبری گزارشی در مورد وضعیت بغرنج ورودی پارک جنگلی منتشر کرد که متاسفانه مسئولی نیز در حوزه جوابگو نبود، تا اینکه خبرنگار این پایگاه خبری به همراه رئیس آب و فاضلاب شهری یاسوج از این پارک بازدید داشتند که وی گفت کنده کاری و تخریب ورودی این پارک توسط این اداره برای فاضلاب انجام شده است.

وعده رئیس آب و قاضلاب هنوز عملی نشده است

قلندری بیان کرد: قبل از آغاز سال جدید پروژه تمام شد اما به دلیل شرایط جوی و بارش های خوبی که در استان داشتیم مراحل تعمیر و آسفالت مناطق تخریب شده متوقف شد که بعد از پایان بارش ها شرکت آب و فاضلاب یاسوج طرح را اماده و آسفالت ریزی می کند و در اختیار شهرداری قرار میدهد.

 

قلندری عنوان کرد:که تنها سازمان مسئول در این طرح شرکت آب و فاضلاب شهری یاسوج است و شهرداری یاسوج و میراث فرهنگی هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با تخریب جاده ورودی پارک جنگلی ندارند .

حال بعد از اینکه بارش های باران بعد از صحبت های آقای مدیر به پایان رسید عید نوروز هم تمام شد و روز انس با طبیعت فرا رسید اما هنوز وعده شرکت آب و فاضلاب شهری عملی نشده و مردم با وضعیت بسیار اسف باری باید این مسیر را طی کنند تا به پارک جنگلی شهر یاسوج برسند.

 

 

یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری در روز انس با طبیعت در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری افزود: متاسفانه وضعیت ورودی پارک جنگلی مناسب نیست و جلو بندی تمامی خودروها در این جاده بسیار ضربه خورده است.

وی گفت : قبل از عید رئیس آب و فاضلاب وعده داده بود که در سال نو این جاده آسفالت می شود پس چرا به وعده های خودشان عمل نکردند.

 

این پایگاه خبری آماده جوابگویی مسئولان آب و فاضلاب شهری یاسوج است.

 

لینک خبر آقای مدیر

واکنش مدیر آبفای شهری بویراحمد به کنده کاری جاده پارک جنگلی یاسوج + تصاویر

انتهای پیام/7044

 

 

منتشر شده در :2017/04/01 - 10:04|شناسه خبر: 31475 441 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه