امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۵۵:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تسلیت معاون استانداری کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت درگذشت مدیرکل محیط زیست استان فارس

راه ملت: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی درگذشت مدیرکل محیط زیست استان فارس که از فرزندان فرهیخته و غیور هم استانی بود تسلیت گفت. در متن پیام مجید محنایی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون همزمان با دگرگونی و تحول طبیعت و آغاز […]

راه ملت: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی درگذشت مدیرکل محیط زیست استان فارس که از فرزندان فرهیخته و غیور هم استانی بود تسلیت گفت.
در متن پیام مجید محنایی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

همزمان با دگرگونی و تحول طبیعت و آغاز شکوفه های روح نواز بهاری به یکباره خزانی سرد و سوزان ، این سرسبزی و طراوت را در آغوش گرفت و فرزندی فرهیخته و ادیب از دیار نخبه پرور کهگیلویه و بویراحمد را راهی دیار باقی کرد.
با نهایت تأثر و تأسف باخبر شدیم مدیرکل محیط زیست استان فارس که از فرهیختگان و شاعران نامی و از مدیران دلسوز و حامی محیط زیست بوده دعوت حق را لبیک گفته و از میان ما رفت.
بدون شک درگذشت مرحوم دکتر حمزه ولوی چهره ی ماندگار فرهنگ ادب ، هنر و شعر دیار زرخیز کهگیلویه و بویراحمد ضایعه ای جانسوز و غمی دردناک و غیر قابل جبران است.

اینجانب این مصیبت بزرگ و درگذشت ناگهانی مدیر توانمند از دولت تدبیر و امید و شاعری فرزانه و فرهیخته( فقید سعید دکتر حمزه ولوی) را خدمت همه دولتمردان صدیق دولت تدبیر و امید در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، هنرمندان، ادیبان، شاعران، همکاران معزز سبز پوش آن عزیز سفر کرده در سازمان محیط زیست و به ویژه بیت معزز و مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فرهیخته فقید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر، بردباری و عزت خواستارم.
محنایی _ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد

منتشر شده در :2017/04/03 - 12:04|شناسه خبر: 31489 776 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه