امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۹:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

قاضی ساداتی با ۳۶ سال سابقه قضاوت در محاکم کیفری کارنامه ای درخشان دارد

سید کاظم ساداتی معروف به قاضی ساداتی یک مقام قضایی ایرانی با سابقه ۳۶سال قضاوت در محاکم کیفری را در سوابق خود دارد.

به گزارش راه ملت: سید کاظم ساداتی معروف به قاضی ساداتی پیشه قاضی و رییس شعبه ۵۳  دادگاه تجدید نظر استان تهران و دادیار دیوان عالی کشور و قاضی ارجاع تجدید نظر، دارای ٣فرزند که همه آنها دارای تحصیلات حقوقی هستند.

سید کاظم ساداتی معروف به قاضی ساداتی یک مقام قضایی ایرانی با سابقه ۳۶سال قضاوت در محاکم کیفری را در سوابق خود دارد.

برخی از مسئولیتها و احکام قضایی: دادیار دادسرای انقلاب در سال ۱۳۶۰، دادستان جیرفت سال ۱۳۶۶، در سال ۱۳۶۸ بازپرس دادسرای اوین که در حال حاضر به نام دادسرای شهید مقدس(امنیت)، در سالهای۱۳۶۸  قاضی ساداتی به همراه دادستان عمومی انقلاب تهران (سید ابراهیم رئیسی) رسیدگی به پرونده های سیاسی و مهم و حساس آن سال می‌کردند، رییس شعبه ۳۱ دادگاه انقلاب اسلامی تهران در سال ۱۳۷۴ و در سال ۱۳۸۳ قاضی ساداتی به عنوان رئیس شعبه دادگاه انقلاب و قاضی منتخب و نمونه دستگاه قضایی از سوی ریاست قوه قضائیه وقت هاشمی شاهرودی لوح تقدیر و تقدیر و قدردانی و تشکر از  زحمات و قضاوت عدالانه ایشان صورت گرفت.

با مصادف شدن با اغتشاشات ۸۴ پروندهای سیاسی امنیتی به قاضی ساداتی از طرف معاونت ارجاع دادگاه انقلاب استان ارجاع داده شد و عوامل اصلی رو سخت محاکمه و مجازات کرد.

طی إبلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانی قاضی ساداتی قاضی مسئول رسیدگی در جرایم فسادهای اقتصادی در مجتمع اقتصادی تهران شد.

در سال ۱۳۸۷ با پیشنهاد مسئولین عالی قضایی مستشار دادگاهای تجدید نظر استان تهران شد.

رئیس شعبه دادگاه تجدید نظر استان تهران در سال ۱۳۸۹، رسیدگی به پرونده های مهم و حساس اصل ۴۹، رسیدگی به پرونده های سیاسی امنیتی و اغتشاشات و امنیتی سال ۸۸، قاضی ساداتی در محاکم تجدید نظر با قضاوت و عدالت عادلانه اش بسیاری از پرونده های سیاسی و قضایی نا عادلانه در محاکم قضایی کشور را نقض و جلوگیری از اجرای بی عدالتی شد.

در سال ۱۳۹۲ از سوی مقامات دادگستری پیشنهاد معاونت ارجاع دادگستری در امور پروندهای دادگاهای تجدید نظر به او پیشنهاد داده شد و طَی ابلاغی به این سمت منصوب گردید.

قاضی ساداتی یکی از مسئولین پر سابقه  قضایی در دادگستری استان تهران می باشد.

در سال ۱۳۹۵ طی حکمی که آیت الله صادق لاریجانی صادر نمودند قاضی ساداتی تنها قاضی رسیدگی در تجدید نظر خواهی کودکان و نوجوانان در استان تهران شدند.

طی إبلاغی از سوی ریاست دادگستری کل استان تهران به عنوان قاضی نظارت بر تمامی شعبات و قضات دادگاه تجدید کل استان تهران شد.

این مقام ایرانی تا کنون به علت قضاوت عادلانه در محاکم قضایی در طول ۳۶سوابق درخشان خود دارای هیچگونه تخلف قضایی نبوده و در دادگاه انتظامی قضات هیچگونه تخلفی برای ایشان به ثبت نرسیده است.

منتشر شده در :2017/04/03 - 08:04|شناسه خبر: 31497 4652 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه