امروز :سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۳:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پشت پرده های انتقال مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس از زبان خودش/ نماینده بویراحمد از من ناراضی بود

پشت پرده های انتقال مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس از زبان خودش/ نماینده بویراحمد از من ناراضی بود

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به عزل خود از این اداره کل واکنش نشان داد و گفت: بنده به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی تدبیر و توسعه و بخشی از جریان حامی دولت محسوب می شوم و به دلیل مشکلات خانوادگی از استان انتقالی گرفتم و به استان فارس میروم.

راه ملت: هوشنگ جهانبخش در گفت و گو با این پایگاه خبری در پاسخ به این سوال که در برخی رسانه ها گفته شده است دلیل انتقال شما به استان فارس انتصاب آقای دکتر مهرداد باقری به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی در کهگیلویه  وبویراحمد بوده است، گفت: بنده به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی تدبیر و توسعه و بخشی از جریان حامی دولت محسوب می شوم و به دلیل مشکلات خانوادگی از استان انتقالی گرفتم و به فارس میروم.  

وی افزود: به عنوان مدیرکل تعاون روستایی و بخشی از جریان حامی دولت نمی توانم فعالیت داشته باشم و تصمیم بر این گرفته شد که این اتفاق بیفتد و از نظر بنده این انتقالی کاملا توافقی بوده است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنده دبیر حزب تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد نیز هستم و گرچه به استان فارس منتقل می شوم اما در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت سیاسی خود را دارم و فعالیت های سیاسی خود را در این استان انجام می دهم.

شاید پشت پرده هایی وجود داشت که ما از آن غافل بوده ایم

وی به قضیه درگیری ایرج عباسی معاون تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد و شائبه هایی مبنی بر ورود نماینده بویراحمد و دنا برای انتقال خود به استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: نماینده بویراحمد و دنا نارضایتی هایی از بنده داشت و این نارضایتی ها از سوی وی به دستگاه ما در مرکز منتقل شد و باید در این مورد از آقای زارعی پرسید.

وی افزود: شاید پشت پرده هایی وجود داشت که ما از آن غافل بوده ایم.

به نقل از یک منبع اگاه انتقال مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به استان فارس در بی خبری کامل استاندار استان اتفاق افتاده است و این یک ضعف اساسی در دولت به شمار می رود.

براساس معمول روند عزل و نصب مدیران و جابجایی آنها باید از سوی دستگاه متبوع در مرکز به استاندار اعلام و تصمیم های بعدی اتخاذ شود اما از سوی تعاون روستایی کشور هیچگونه هماهنگی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای موافقت یا مخالفت با جابجایی هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی استان انجام نشده است.

براساس اظهارات این منبع موثق نماینده بویراحمد و دنا از هفته ها قبل در تلاش بود تا قلندر فرامرزی که به جای هوشنگ جهانبخش منصوب شده است را به دلیل همسو نبودن بردارد اما موفق نشده است.

انتهای پیام/200

منتشر شده در :2017/04/05 - 12:04|شناسه خبر: 31523 653 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه