امروز :جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حاشیه سازی مجدد مدیرکل امور بانوان استانداری/شیوه جدید خانم مدیرکلبرای تبلیغات زود هنگام انتخاباتی + عکس

حاشیه سازی مجدد مدیرکل امور بانوان استانداری/شیوه جدید خانم مدیرکلبرای تبلیغات زود هنگام انتخاباتی + عکس

یکی از مدیران کل زن استان کهگیلویه و بویراحمد که اولین جرقه تبلیغات را برای روحانی در جلسه شورای اداری در اسفندماه سال 95 زده بود حال در سال 96 از شیوه های جدید برای این امر استفاده می کند.

راه ملت: ، در طی چند ماهه اخیر با توجه به بالا گرفتن زمزمه های انتخابات و ثبت نام برخی از مدیران دولتی برای خود شیرینی و تثبیت جایگاه مدیریتی خود به سمت تبلیغات زود هنگام برای رئیس جمهور فعلی افتاده اند که نمونه آن را در زیر مضاهده می کنید.

فریبا رحمانپور مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در اسفندماه سال 95 در یک جلسه رسمی که با حضور معاون رییس جمهور و مدیران استانی برگزار شد، تبلیغات زود هنگام ریاست جمهوری را برای روحانی شروع کرده بود حال در سال جدید از روشهای جدید برای این کار استفاده می کند.

در آن جلسه مدیرکل امور بانوان استانداری در مقام یک فرد حقوقی و دولتی در این جلسه به جای دفاع از عملکرد زنان استان و حمایت از آنان، وقت خود را به بیان امورات انتخاباتی گذراند و به مطلبی با این مضمون اشاره کرد که:" امیدواریم سال آینده شاهد سرکار بودن همین دولت باشیم" که این بیان که به صراحت به پیروزی دولت فعلی در انتخابات سال 96 اشاره می نماید و به طور رسمی به پیروزی طیف دولتی فعلی در انتخابات اشاره می نماید، طبق قانون تخلف محسوب می گردد.

این موضوع نشان می دهد، برخی از اعضای کنونی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت های انتخاباتی زود هنگام هستند که به صراحت این موضوع با نطق مدیرکل امور بانوان استانداری آن هم در حضور معاون اول رییس جمهور و جمعیت چند صد نفره شورای اداری استان بیان شد.

حال بعد از این اتفاق در سال 96 این مدیرکل از شیوه های جدیدی برای تبلیغات حسن روحانی شروع کرده است که نمونه آن " طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده "اما در عین حال تبلیغاتی است.

 

در این روش خانم مدیرکل با برگزاری چنین برنامه هایی که از قبل برای برنامه ریزی شده است به دنبال ایجاد فضای تبلیغی برای دولت و اینکه دولت به فکر مردم است می پردازد.

جای سوال دارد که چرا خانم مدیرکل در سال های گذشته اقدام به برگزاری این چنین نشست ها، همایش ها نپرداخته و حال با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری فعال شده است؟

آیا بهتر نیست در فرصت باقی مانده خانم فریبا رحمان پور گزارش دهد که از زمانی که این مسئولیت را عهده دار شده است چه کاری برای بانوان استان خصوصا در حیطه اشتغال زایی انجام داده است؟

حال بنرهایی با طرح های خاص و تصاویری که با متن و نوع همایش مطابقت ندارد در سطح شهر یاسوج و حتی شهرستان کهگیلویه نصب شده که با تبلیغات زود هنگام ریاست جمهوری تشابه بسیار زیادی دارد اما جای سوال دارد که چرا خانم مدیرکل هنوز از این گونه کارها بر نمیدارد.

طبق قانون انتخابات ورود مستقیم یا غیرمستقیم مدیران دولتی در بحث انتخابات ممنوع اعلام شده است و به صراحت در نص صریح قانون اساسی از آن بعنوان تخلف یاد شده است. حال انتظار می رود دستگاه محترم قضا و نهاد های امنیتی استان، نسبت به این موضوع ورود نمایند تا این موضوع به بابی در میان مسئولین دولتی استان تبدیل نشود.

 

در بخشی از این بنر، عکس زنی را مشاهده می کنید که پوستر دکتر حسن روحانی را در انتخابات دوره قبلی رئیس جمهوری در دست دارد. و به طور مستقیم به شرکت کنندگان در این همایش می رساند که باید چگونه تفکر و نگرشی را در پیش بگیرند.

مدیران و مسئولان محترم دولتی اگر بخواهند دست به ناهنجاری های زود هنگام انتخاباتی در فضای های مختلف بزنند، مطمئن باشند که این موضوع از دید رسانه مردمی و مستقل راه ملت: دور نخواهد ماند و این رسانه متناسب با وظیفه ذاتی خود دست به افشاگری خواهد زد.

 

باید دید این موضوع و موضوعات قبلی که خانم مدیر کل در مدت اخیر در سطح استان اقدام به ایجاد فضای زود هنگام تبلیغاتی کرده است برای وی چه تبعاتی را به دنبال خواهد داشت؟

در زیر خبری برخی از شیوه های جدید تبلیغات زود هنگام خانم مدیرکل برای دولت تدبیر و امید را مشاهده می کنید:

 

 

انتهای پیام/7044

منتشر شده در :2017/04/11 - 12:04|شناسه خبر: 31558 499 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه